گوشی ویوو X30

گوشی ویوو X30 با بهره‌گیری از فناوری ارتباطی 5G به زودی عرضه می‌شود

اطلاعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی ویوو X30 با بهره‌گیری از فناوری ارتباطی 5G و تراشه‌ی اگزینوس 980 سامسونگ طی هفته‌های آینده در بازار عرضه خواهد شد.

ماه گذشته شرکت ویوو از همکاری خود با سامسونگ برای ارائه‌ی یک گوشی 5G با بهره‌گیری از تراشه‌ی اگزینوس 980 پرده برداشت. روز گذشته٬ یکی از افشاگران قابل اعتماد چینی اطلاعاتی را در مورد این دیوایس ارائه کرد. وی می‌گوید این گوشی ویوو X30 نام دارد و با لقب جانشینی گوشی X27 قرار است در ماه دسامبر (آذر یا دی ماه 98) روانه‌ی بازار شود.

گوشی ویوو X30

نام تجاری X30 چندی پیش توسط شرکت ویوو به ثبت رسیده است. دیوایسی که با این نام عرضه می‌شود٬ یک گوشی فاقد بریدگی است و دوربین سلفی آن از طریق مکانیزم پاپ آپ پنهان می‌شود. کاربران می‌توانند انتظار داشته باشند که این دیوایس شباهت بسیار زیادی با گوشی ویوو ایکس 27 پرو داشته باشد و از سه دوربین پشتی بهره‌مند باشد.

تجهیز این گوشی به مدل اگزینوس ٬980 می‌تواند به معنای عرضه‌ی آن در یک نسخه با مودم 5G باشد و دیگر خبری از مدل 4G نخواهد بود. در حال حاضر هنوز اطلاعات زیادی از این دیوایس در دست نیست٬ اما حداقل می‌دانیم که تراشه‌ی قدرتبخش آن شامل دو هسته‌ی پرقدرت Cortex-A77 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته مقرون به صرفه‌تر Cortex-A55 است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*