برند ریلمی

برند ریلمی سریع‌ترین رشد را در میان تولیدکنندگان گوشی های هوشمند تجربه کرد

بر اساس جدیدترین آمار فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال 2019، برند ریلمی (Realme) بیشترین رشد را داشته و در رتبه هفتم این لیست قرار گرفته است.

برند ریلمی (Realme) به عنوان برند شکل گرفته از دل شرکت چینی اوپو، اخیرا مشغول معرفی اولین گوشی پرچمدار خود یعنی X2 Pro و عرضه آن به بازار اروپا بود. این گوشی از نمایشگر 90 هرتزی و تراشه اسنپدراگون 855 پلاس بهره می‌برد. حالا طبق گزارش فروش جهانی گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال 2019 میلادی، Realme به عنوان دارنده سریع‌ترین رشد در میان شرکت‌های تولیدکننده اسمارت فون‌ها معرفی شد. ریلمی اکنون به جمع 10 برند برتر دنیا راه پیدا کرده و در رتبه هفتم قرار گرفته است.

برند ریلمی

رشد 808 درصدی برند ریلمی

در فاصله ماه‌های ژولای تا سپتامبر سال جاری میلادی، ریلمی از فروش 10 میلیون دستگاه گوشی هوشمند فراتر رفت و رشد خارق‌العاده 808 درصدی را نسبت به سال گذشته رقم زد که یکی از سریع‌ترین رشد‌ها در میان شرکت‌های تولیدکننده گوشی های هوشمند بوده است. با توجه به این که در ماه‌های اخیر بازار گوشی های هوشمند با افت مواجه شده و شاهد کاهش فروش در بازار جهانی هستیم، رشد برند ریلمی بیشتر به چشم می‌آید.

برند ریلمی

بر اساس گزارش منتشر شده، شرکت سامسونگ در صدر فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه سوم سال 2019 قرار دارد و پس از آن شرکت‌های هواوی و اپل قرار گرفته‌اند. شیائومی، اوپو و ویوو سه برند چینی هستند که در رتبه‌های بعدی دیده می‌شوند و Realme نیز جایگاه هفتمی را به خود اختصاص داده است. مسئولان ریلمی در اوایل این ماه اعلام کردند که این شرکت در کمتر از دو سال توانسته از مرز 17 میلیون کاربر عبور کند.

برند ریلمی در حال حاضر در بیش از 20 کشور جهان، از آسیا گرفته تا اروپا، حضور دارد. این شرکت قصد دارد با معرفی گوشی‌های جدید مجهز به تراشه‌های آتی سری 7 کوالکام، حضور خود در بازار جهانی را پررنگ‌تر از قبل کند و وارد صحنه گوشی های 5G شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*