گلکسی اس 10-سامسونگ گلکسی اس 10

مشکلی جدی در گلکسی اس 10 با آپدیت به اندروید 10 بتا؛ قفل گوشی باز نمی‌شود!

برخی کاربران سامسونگ گلکسی اس 10 (Galaxy S10) پس از آپدیت گوشی‌شان به اندروید 10 بتا مشکلی جدی را گزارش کرده‌اند و آن هم باز نشدن قفل گوشی است!

گلکسی اس 10 چند روزی است که آپدیت اندروید 10 بتا را دریافت کرده است. کاربران برخی کشورها همین حالا آپدیت را دریافت کرده‌اند و سایر آن‌ها نیز به زودی به این آپدیت جدید دسترسی خواهند داشت اما بهتر است برای آپدیت گلکسی اس 10 دست نگه دارید!

دومین نسخه از آپدیت اندروید 10 بتا برای گلکسی اس 10 احتمالا به‌زودی به‌دست کاربران بسیاری از کشورها خواهد رسید اما برخی کاربران گزارش داده‌اند پس از نصب این آپدیت، دسترسی‌شان به گوشی قطع شده و قادر به قفل‌گشایی اس 10 نیستند؛ آن‌ها با وارد کردن پسوورد، پین یا پترن‌های صحیح برای بازی کردن گوشی‌شان نتوانسته‌اند به آن دسترسی پیدا کنند! چنین مشکلی دسترسی کاربران به گوشی را قطع کرده و به نظر می‌رسد به‌جز آن‌هایی که گزینه قفل‌گشایی از راه دور را فعال کرده بودند، بقیه در صورت نصب آپدیت راه فراری از این مشکل برای‌شان وجود نداشته است.

گلکسی اس 10-سامسونگ گلکسی اس 10

دارندگان گلکسی اس 10 که با این مشکل روبرو شدند تنها یک راه پیش روی خود دیده‌اند و آن هم بازگشت به تنظیمات کارخانه (فکتوری ریست) است که چنین راه‌حلی اصلا به مذاق‌شان خوش نیامده است. در صورت استفاده از این گزینه، تمامی اطلاعات گوشی پاک خواهد شد و در عین‌حال، فکتوری ریست کردن گوشی تنها راه‌حلی بوده که جواب داده است!

احتمالا سامسونگ یک پچ برای رفع این مشکل تهیه کند اما مادامی که کاربران نتوانند گوشی خود را قفل‌گشایی کنند، نمی‌توانند به این پچ دسترسی داشته باشند. در حال حاضر در خصوص تعداد کاربرانی که گرفتار این مشکل شده‌اند رقم دقیقی در دسترس نیست اما پیشنهاد می‌کنیم عجله نکنید و در آپدیت سامسونگ اس 10 خود به دومین نسخه از اندروید 10 بتا دست نگه دارید. به‌احتمال بسیار زیاد سامسونگ به‌زودی بیانیه‌ای در این خصوص صادر خواهد کرد و راه‌حل را به اطلاع کاربران خواهد رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. خخخخ.یه بار حسگر اثر انگشت اس 10گول میخوره و این دفعه مشکل بر عکس شده قفل گوشی باز نمیشه کلا امسال پرچمدارهای جامسونگ بنجل از اب در اومدن
    کدوم ادم عاقلی بیاد 1000دلار به این گوشی بنجل بده و امنیت گوشی در حد صفر باشه

  2. الان عمرخان مثل جارو و خاک انداز میاد جلو..این نسخه بتا هست و مثل هر آپدیتی ممکنه دیوایس با مشکل بربخوره
    الان مایکروسافت تو نسخه نهایی ویندوز بیلد 1909 که چند روز پیش به صورت رسمی انتشار پیدا کرد،پشت سر هم مشکل پیدا کرده و گفته که نصب نکنین
    بیلد 1903 هم که یکی از ایراداش پاک شدن تصاویر در دسکتاپ بود و همه ی برندها کم و بیش این مشکل رو دارن