گوشی نوبیا زد 20

تست مقاومت گوشی نوبیا زد 20 با دو نمایشگر را در این ویدیو تماشا کنید

گوشی نوبیا زد 20 (Nubia Z20) یک گوشی خاص با نمایشگر ثانویه در قاب پشتی است. در این مطلب می‌توانید ویدیوی تست مقاومت نوبیا Z20 را مشاهده کنید.

نوبیا به عنوان برند برخواسته از شرکت چینی ZTE، چندی پیش از گوشی خاص و منحصربه‌فردی به نام زد 20 (Nubia Z20) رونمایی کرد. این گوشی پرچمدار از آن جهت خاص است که از یک نمایشگر ثانویه در پنل پشتی بهره می‌برد و در واقع دو نمایشگر دارد. یک نمایشگر 5.1 اینچی امولد با وضوح اچ دی پلاس در پشت قرار گرفته که به واسطه آن، دیگر نیازی به دوربین سلفی نیست و می‌توانید با همان دوربین پشتی، عکس‌های سلفی را ثبت کنید و در نمایشگر پشتی ببینید. در جلو هم یک نمایشگر 6.42 اینچی امولد با وضوح فول اچ دی پلاس قرار گرفته است.

تراشه اسنپدراگون 855 پلاس، 6 یا 8 گیگابایت رم، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 27 واتی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای، دوربین سه گانه 48 + 16 + 8 مگاپیکسلی و 64 یا 128 یا 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی از دیگر مشخصات گوشی نوبیا زد 20 محسوب می‌شود. اما این گوشی خاص و منحصربه‌فرد چقدر در برابر خط و خش و آسیب‌های دیگر مقاوم است؟

در ادامه می‌توانید ویدیوی تست مقاومت گوشی نوبیا زد 20 در برابر خط و خش، حرارت و فشار خارجی را در گجت تی وی مشاهده کنید. همانطور که در این ویدیو می‌بینید نمایشگر اصلی گوشی در سطح 6 خش خورد و خطوط عمیق‌تر در سطح 7 مشاهده شد که نشان می‌دهد جنس آن از شیشه حرارت دیده است. نمایشگر پشتی نیز محافظ گوریلا گلس 5 دارد. حاشیه‌های گوشی هم از جنس فلز است. گوشی در برابر فشار خارجی هم خوب دوام آورد و اصلا خم نشد.

ویدیوی تست مقاومت گوشی نوبیا زد 20

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اواخر ویدیو گفتید این گوشی میان ردس،اما اصلا اینطور نیست و کاملا پرچمداره شرکتشه