آیفون های سال 2020

آیفون های سال 2020 به نمایشگر 120 هرتزی ProMotion مجهز خواهند بود

دیجی تایمز ادعا می‌کند آیفون های سال 2020 به نمایشگر 120 هرتزی ProMotion که اپل در آیپد پرو جدید خود از آن به کار برده٬ مجهز خواهند بود. این می‌تواند از آیفون‌ها٬ گوشی‌های گیمینگ بی‌نظیری بسازد.

در حالی که احتمالا اپل از نخستین موبایل مجهز به نمایشگر 120 هرتزی خود در سال آینده پرده برداری کند٬ کمپانی ریزر نخستین شرکتی بود که یک گوشی با چنین نمایشگری را عرضه کرد. مدت‌هاست که گمان می‌رود اپل قصد دارد نمایشگر 120 هرتزی آیپد پرو خود را به آیفون‌هایش ببرد و به نظر می‌رسد این اتفاق به زودی رخ خواهد داد.

نمایشگر آیفون های سال 2020

دیجی تایمز در گزارشی مدعی شده است که اپل قصد دارد در آیفون های سال 2020 خود از نمایشگر ProMotion به کار رفته در تبلت آیپد پرو استفاده کند. تمام آیفون‌های کنونی این شرکت کوپرتینویی از نمایشگری با نرخ رفرش 60 هرتزی استفاده می‌کنند؛ بنابراین جذاب به نظر می‌رسد اگر شاهد آیفونی با نرخ رفرش بیشتر 120 هرتزی باشیم.

از آنجایی که بازار گوشی‌های هوشمند به بلوغ رسیده است٬ دستاوردهای هر نسل از گوشی‌ها کمتر از گذشته احساس می‌شود. در نتیجه پیشرفت‌های کوچکی مانند تجدید شدن نرخ رفرش نمایشگر هم می‌تواند مورد استقبال قرار بگیرد. بسیاری از شرکت‌ها شروع به ارائه‌ی نرخ رفرش بیشتری در محصولات خود کرده‌اند٬ اما در حال حاضر فقط گوشی‌های ریزر فون 1 و 2 و همچنین راگ فون 2 ایسوس هستند که به این چنین نمایشگری مجهز شده‌اند. ماباقی دیوایس‌های بالارده نمایشگر 90 هرتزی را ارائه می‌کنند.

با این حال٬‌ باید توجه داشته باشید که نمایشگرهایی با نرخ رفرش بالاتر تمایل بیشتری نیز به مصرف انرژی دارند. به همین خاطر است که شرکت‌هایی نظیر گوگل به تغییر نرخ رفرش بین 90 و 60 هرتز در گوشی‌های خود متوسل شده‌اند. به همین خاطر٬ ما مطمئن نیستیم که اپل بخواهد به صورت ثابت نرخ 120 هرتزی را برای نمایشگر گوشی خود برگزیند. در هر صورت برای اطمینان از این قضیه باید تا سال آینده میلادی منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*