گوشی اوپو رینو 2

تست مقاومت گوشی اوپو رینو 2 در برابر نفوذ آب (گجت تی وی)

گوشی اوپو رینو 2 (Oppo Reno 2) دارای طراحی جالب، دوربین سلفی جهنده و مشخصات خوبی است، اما آیا در برابر نفوذ آب هم مقاوم است؟ در ادامه با یک ویدیو به این سوال پاسخ می‌دهیم.

اوپو رینو 2 (Oppo Reno 2) یک گوشی چینی با مشخصات خوب و دوربین سلفی پاپ آپ یا جهنده است که ویژگی‌های جالبی را به شما ارائه می‌کند. اما آیا این گوشی در برابر نفوذ آب هم مقاوم است؟ در ادامه پاسخ این سوال را می‌بینیم. اول از همه نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های این گوشی چینی قدرتمند می‌اندازیم.

اوپو Reno 2 به نمایشگر 6.5 اینچی امولد با وضوح 2400 در 1080 پیکسل، تراشه اسنپدراگون 730 جی، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، سیستم عامل اندروید 9.0 پای با رابط کاربری ColorOS 6، دوربین چهارگانه 48 + 13 + 8 + 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی جهنده، باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع 20 واتی و حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر مجهز شده است.

در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم قصد داریم مقاومت اوپو رینو 2 در برابر نفوذ آب را بسنجیم. در ویدیوی زیر ابتدا گوشی جعبه‌گشایی شده و نگاه سریعی به ظاهر و ویژگی‌های آن انداخته می‌شود. در ادامه روی گوشی آب ریخته می‌شود، گوشی زیر دوش آب قرار می‌گیرد و در نهایت Reno 2 در آب غوطه‌ور می‌شود. آیا این گوشی از این آزمایش جان سالم به در می‌برد؟ در پایان پنل پشتی باز و اوپو رینو 2 کالبدشکافی می‌شود تا ببینیم چقدر آب به داخل آن نفوذ کرده است.

ویدیوی تست نفوذ آب گوشی اوپو رینو 2

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*