سامسونگ گلکسی ایکس کاور فیلد پرو

گوشی مقاوم سامسونگ گلکسی ایکس کاور فیلد پرو مخصوص نیروهای امنیتی معرفی شد

سامسونگ گلکسی ایکس کاور فیلد پرو (Samsung Galaxy Xcover FieldPro) نام جدیدترین گوشی هوشمند مقاوم این شرکت است. گلکسی Xcover FieldPro یک گوشی مقاوم با بدنه‌ای مستحکم، برای دسته‌ای خاص از کاربران محسوب می‌شود.

سامسونگ یک گوشی هوشمند مقاوم جدید رونمایی کرد. این مدل را می‌توان اولین گوشی هوشمندی دانست که پسوند Pro در نام آن، به جای اشاره به «مجهز به تراشه قدرتمند» یا «مجهز به نمایشگر باکیفیت»، واقعا به معنی Professional (حرفه‌ای) است! سامسونگ کاربران هدف آن را نیروهای امنیتی در ماموریت و نیروهای نظامی و امدادی خطاب کرده است.

همانطور که از یک گوشی هوشمند مقاوم انتظار داریم، در طراحی آن استاندارد IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD-810G رعایت شده است. به همین دلیل در شرایط بسیار بد و حتی در صورت وارد آمدن شوک به آن، مقاومت بالایی از خود نشان خواهد داد. سامسونگ گلکسی ایکس کاور فیلد پرو تا نیم ساعت، در عمق یک و نیم متری آب دوام می‌آورد.

دیگر ویژگی‌های سامسونگ گلکسی ایکس کاور فیلد پرو

ظرفیت باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت است. در جعبه گوشی یک باتری اضافی در نظر گرفته شده و کاربر می‌تواند در شرایط بد (احتمالا میدان نبرد)، آن را با باتری تخلیه شده قبلی تعویض کند. با توجه به صفحه نمایش تقریبا کوچک گوشی انتظار داریم هر یک از دو باتری برای چند روز دوام بیاورد. تعدادی سری پوگو پین روی بدنه قرار گرفته تا امکان شارژ مجدد دستگاه از طریق یک داک میسر شود.

از نظر مشخصات فنی، سامسونگ گلکسی ایکس کاور فیلد پرو با سامسونگ گلکسی اس 9 برابری می‌کند. به همین دلیل باید آن را از نظر توان پردازشی، به مراتب بهتر از گوشی‌های قبلی سری Xcover دانست. تراشه گوشی اگزینوس 9810 بوده و در کنار آن 4 گیگابایت حافظه رم وجود دارد. داده‌ را روی حافظه داخلی 64 گیگابایتی دستگاه ذخیره خواهید کرد. تا سقف 512 گیگابایت، از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می‌شود.

رزولوشن نمایشگر 5.1 اینچی گوشی Samsung Galaxy Xcover FieldPro برابر کیو اچ‌دی است. نسبت ابعاد تصویر 16:9 بوده و خبری از طراحی بدون حاشیه و نمایشگری کشیده نیست! دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، روی حاشیه بالای صفحه نمایش گوشی قرار دارد. دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی بوده و گشودگی دریچه دیافراگم آن بین دو حالت تغییر پیدا می‌کند. در کنار دوربین اصلی این گوشی مقاوم، یک فلاش ال ای دی 3 گانه در نظر گرفته شده تا برای نیروهای امنیتی در حال ماموریت، به عنوان یک چراغ قوه قوی ایفای نقش کند. در سمت چپ دوربین، اسنکر اثر انگشت را پیدا خواهید کرد.

گوشی به صورت پیش‌فرض همراه با اندروید 9 پای عرضه می‌شود. سامسونگ وعده داد به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید 10 را نیز تا چند ماه آتی برای آن عرضه خواهد کرد. پلتفرم امنیتی Knox شرکت سامسونگ برای استفاده روی دستگاهی مخصوص نیروهای امنیتی، مجوز دریافت کرده است.

روی بدنه سامسونگ گلکسی ایکس کاور فیلد پرو دکمه‌هایی به منظور برقراری سریع ارتباط و صدور درخواست‌های ضروری تعبیه شده است. به عنوان نمونه با لمس یکی از آن‌ها، خیلی سریع موقعیت جغرافیایی خود را ارسال خواهید کرد. با توجه به فیزیکی بودن این دکمه‌ها، حتی در زمان پوشیدن دستکش‌های ضخیم و بارانی بودن هوا نیز می‌توان آن‌ها را لمس کرد.

گوشی هوشمند مقاوم جدید سامسونگ از Band 14 پشتیبانی می‌کند. نام دیگر آن FirstNet بوده و یک شبکه اختصاصی مخصوص نیروهای امدادی و نظامی محسوب می‌شود. اپراتور موبایل AT&T زیر ساخت‌های آن را فراهم کرده است. به عنوان نمونه ماشین‌های آمبولانس، پلیس شیکاگو، آتش نشانی سیاتل، آژانس مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) و گارد ساحلی آمریکا به شبکه نام برده متصل هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. به مراتب بهتر از گوشیهای کت از هر نظر