پلی استیشن Vue

سرویس پلی استیشن Vue سونی تعطیل می‌شود

کمپانی سونی اعلام کرده است که به خاطر عملکرد دور از انتظار و سختی رقابت سرویس استریم ویدیو پلی استیشن Vue را تعطیل خواهد کرد. ظاهرا این شرکت از فروش Playstation Vue صرف نظر کرده است.

پیشتر در گزارشی شنیده بودیم که سونی قصد دارد سرویس پلی استیشن Vue را به فروش برساند. در آن گزارش عنوان شده بود که این سرویس٬ آنطور که سونی می‌خواهد پیش نمی‌رود و موفق به جذب تعداد اشتراک مناسبی نشده است تا با فاصله‌ی زیادی پشت سر رقبا قرار بگیرد. حالا به نظر می‌رسد سونی از فروش آن منصرف شده و می‌خواهد به طور کلی Vue را تعطیل کند.

دلایل تعطیلی سرویس پلی استیشن Vue سونی

این شرکت در یک پست رسمی در وبلاگ پلی استیشن٬ خبر از تعطیلی سرویس Vue خود در آینده داده است:

امروز ما باید اعلام کنیم که سرویس Vue را در 30 ژانویه 2020 (10 بهمن 98) تعطیل خواهیم کرد. متاسفانه رقبای بسیار سرسختی در صنعت تلویزیون پرداختی داریم٬ هزینه‌ی تولید محتوا و تامین شبکه نیز زیاد است. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم تمرکز اصلی‌مان را روی تجارت گیمینگ بگذاریم.

سونی اشاره کرده است که مشتریان اگر می‌خواهند از طریق کنسول پلی استیشن خود سریال‌های تلویزیونی را مشاهده کنند٬ می‌توانند با رفتن به فروشگاه پلی استیشن٬ از اپلیکیشن‌های چندرسانه‌ای متفرقه استفاده کنند. سونی هیچ اشاره‌ای به فروش سرویس Vue خود نکرده است و فقط عنوان کرده که در 30 ژانویه فعالیت آن متوقف خواهد شد.

با وجود ورود شرکت‌های قدرتمندی همچون اپل و دیزنی به صنعت استریمینگ٬ رقابت در این زمینه بسیار سخت شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*