نتایج بنچمارک گلکسی اس 10 لایت

نتایج بنچمارک گلکسی اس 10 لایت سامسونگ در گیک‌بنچ رویت شد

نتایج بنچمارک گلکسی اس 10 لایت (Samsung Galaxy S10 Lite) در پلترفرم بنچمارک‌گیری GeekBench 5 رویت شد. به لطف این نتایج٬ ما با برخی مشخصات فنی گوشی آینده‌ی سامسونگ آشنا خواهیم شد.

اوایل ماه جاری میلادی٬ ما اولین بار بود که نام گلکسی اس 10 لایت را شنیدیم. تا امروز این گوشی کمی اسرارآمیز به نظر می‌رسد٬ اما حالا گیک‌بنچ 5 مشخصات یک گوشی برند سامسونگ با شماره مدل SM-G770F را منتشر کرده است. تصور بر این است که این فهرست جدید مربوط به نتایج بنچمارک گلکسی اس 10 است.

نتایج بنچمارک گلکسی اس 10 لایت

نتایج بنچمارک گلکسی اس 10 لایت

گوشی سامسونگ با تراشه‌ی اسنپدراگون ٬855 8 گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید 10 در این آزمایش حضور پیدا کرده است. این دیوایس موفق شده در حالت تک هسته‌ای امتیاز 724 و در حالت چند هسته‌ای امتیاز 2604 را به نام خود ثبت کرده است. این فراتر از امتیاز به دست آمده توسط دو نسخه‌ی اگزینوسی و اسنپدراگونی نسخه‌ی اصلی گلکسی اس 10 سامسونگ است.

ما در مورد طراحی نسخه‌ی لایت گوشی گلکسی اس 10 مطمئن نیستیم٬ چرا که هیچ تصویر رسمی از آن منتشر نشده است؛ اما برخی گزارش‌ها مدعی شده بودند که این گوشی شباهت زیادی با گلکسی ای 91 پیش رو خواهد داشت که به یک نمایشگر 6.7 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس مجهز است. در پشتبقاب این گوشی دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی حضور دارد و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی را نیز می‌توان در بالای صفحه و درون یک بریدگی یافت. در مورد باتری نیز اعتقاد بر ظرفیت 4500 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 45 وات است. اگر اینچنین باشد٬ اس ۱۰ لایت می‌تواند یک نسخه‌ی نسبتا ارزان قیمت‌تر از گوشی‌های پرچمدار سری Galaxy S باشد که همچنان از گوشی‌های میان‌رده خانواده Galaxy A قدرتمندتر خواهد بود.

بر اساس یک گزارش دیگر٬ گلکسی اس ۱۰ لایت می‌تواند در سه رنگ سفید (Prism White)٬ مشکی و آبی عرضه شود. قطعا به محض دریافت اطلاعات بیشتر٬ ما آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چرت نگو علویه جوادیه طراحیش که تکراری و خسته کننده

  2. اگه طراحیش این باشه معرکه س،زیبای خاص مثل نوت ۱۰ که فراتر از زیباست این گوشی