چری تیگو 8

مشخصات چری تیگو 8 اعلام شد؛ مشخصات فنی و امکانات شاسی بلند جدید مدیران خودرو

چری تیگو 8 به عنوان کراس اوور جدید مدیران خودرو محسوب می‌شود که به زودی معرفی خواهد شد. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید مدیران خودرو آشنا می‌شویم.

مدیران خودرو به عنوان نماینده رسمی محصولات چینی چری در ایران، قصد دارد محصول جدیدی را به بازار عرضه کند. در حقیقت اخیرا تصاویر جدیدی از محصول جدید مدیران خودرو به نام چری تیگو 8 در کنار کاتالوگ مشخصات فنی آن منتشر شده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد به زودی محصول خود را معرفی کند. از این رو قصد دارم مشخصات و امکانات این کراس اوور چینی را مورد بررسی قرار دهیم.

مشخصات فنی چری تیگو 8

چری تیگو 8 مدل 2019

طبق کاتالوگ اولیه می‌توانیم بگوییم که کراس اوور چری تیگو 8 نسبت به بازار جهانی با تفاوت‌هایی همراه خواهد بود. این خودرو از یک موتور 2 لیتری توربو بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 170 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر را تولید کند. قدرت تولید شده از این خودرو توسط گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. طبق کاتالوگ چری تیگو 8، گیربکس CVT این کراس اوور چینی همانند خودرو آریزو 5 از ویژگی تعویض دنده 9 سرعته به صورت مصنوعی بهره می‌برد.

چری تیگو 8 مدل 2019

چری تیگو 8 تاکنون از موتور 2 لیتری توربو در کنار ویژگی‌هایی که اشاره کرده‌ایم برخوردار نبوده است و این شرکت چینی در هنگام معرفی، آن را با موتورهای 1.5 لیتری و 1.6 لیتری توبو با قدرت 218 اسب بخار معرفی کرده بود، اما احتمال دارد به دلیل مشکلات تامین سوخت با کیفیت و همچنین موضوع استهلاک، شرکت مدیران خودرو و شرکت چینی چری تصمیم بگیرند آن را با موتور 2 لیتری توربو با قدرت محدود شده به بازار کشور عرضه کنند.

امکانات چری Tiggo 8

چری تیگو 8 مدل 2019

از امکانات این کراس اوور لوکس چینی می‌توان به رینگ آلیاژی تراش خورده، صندلی راننده برقی و 6 حالته، سقف پانورامیک، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، چرخش و تنظیم خودکار زاویه نور چراغ‌های جلو، قابلیت اتصال مستقیم تلفن همراه، سیستم تهویه اتوماتیک دوگانه، کنترل شروع حرکت در سربالایی، 6 کیسه هوای 10 نقطه‌ای، سنسور پارک جلو و عقب، گرمکن صندلی‌های جلو، نمایشگر لمسی 10.2 اینچی، صفحه اطلاعات خودرو دیجیتال، 3 ردیف صندلی و 7 نفره، سنسور دما و باد لاستیک آنلاین، دریچه تهویه ردیف عقب، تنظیم حالت رانندگی، در صندوق برقی، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه‌ای، دوربین 360 درجه، اتوهلد، ترمز پارک برقی، تریم داخلی چرم، سنسور نور، کامپیوتر سفر و کروز کنترل اشاره کرد.

چری تیگو 8 مدل 2019

بر اساس تصاویری که از کاتالوگ مشخصات منتشر شده است، به احتمال زیاد شرکت مدیران خودرو چری تیگو 8 را به زودی به صورت رسمی معرفی خواهد کرد. همچنین مدل اولیه و پیش از فیس لیفت چری تیگو 8 برای بازار ایران در نظر گرفته شده است که با مدل‌های فعلی بازرهای جهانی با تفاوت‌هایی همراه خواهد بود. البته تاکنون مشخص نشده است این خودرو از امکاناتی چون سنسور باران، رادار نقطه کور، رادار خطی، سیستم پیشگیری از تصادف و سایر امکانات همانند نسخه اولیه برخوردار خواهد بود یا مدیران خودرو آنها را ارائه نخواهد کرد.

چری تیگو 8 مدل 2019

چری تیگو 8چری تیگو 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ای کاش اشاره ای هم به قیمت میکردن

  2. اوووووف میخوامش