کمپانی اپل

تماشا کنید: 60 نکته جالب از کمپانی اپل که نمی‌دانستید (بخش اول)

کمپانی اپل که در حوزه تکنولوژی و تولید لوازم الکترونیکی و همچنین نرم افزار فعالیت دارد را می‌توانیم با ارزش‌ترین برند جهان بدانیم. در ادامه، بخش اول 60 نکته جالب از شرکت Apple که نمی‌دانستید را مشاهده می‌کنید.

کمپانی اپل (Apple) یک شرکت آمریکایی است که در زمینه تکنولوژی و ساخت و عرضه لوازم الکترونیکی مانند گوشی هوشمند آیفون، لپ تاپ، تبلت و ساعت هوشمند فعالیت می‌کند. استیو جابز فقید به همراه دو شریک خود این شرکت را با تمام محدودیت‌های مالی که داشت تاسیس کرد ولی یک ماه پیش از فوتش از سمت خود استعفا داد و اکنون تیم کوک ریاست این شرکت را بر عهده دارد.

حتما شما اطلاعات زیادی از شرکت اپل دارید و می‌دانید چگونه تاسیس شده و چه مراحلی را طی کرده تا به این مرحله که اکنون با ارزش‌ترین برند جهان است، تبدیل شده است. اما در مورد این کمپانی نکات زیادی وجود دارد که احتمالا از آنها با خبر نیستید و شنیدن آنها برای شما جالب خواهد بود. در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم با برخی از این نکات جالب آشنا می‌شوید.

مطلب 60 نکته جالب از کمپانی اپل که نمی‌دانستید در سه بخش تهیه شده و اکنون می‌توانید بخش اول این ویدیو را در گجت تی وی مشاهده کنید:

ویدیوی بخش اول 60 نکته جالب درباره کمپانی اپل