شیائومی می نوت ۱۰

تایید نام شیائومی می نوت ۱۰ برای نسخه جهانی می CC9 پرو

پیش‌تر هم انتظار می‌رفت که شیائومی می نوت ۱۰ (Xiaomi Mi Note 10) نام نسخه جهانی می CC9 پرو باشد؛ حالا با انتشار نتایج بنچمارک دو گوشی، این موضوع را باید تایید شده بدانیم.

به تازگی شیائومی می نوت ۱۰ و شیائومی می سی سی ۹ پرو با مشخصات تقریبا یکسانی در گیک‌بنچ ظاهر شدند؛ با این تفاوت که ظرفیت رم آن‌ها، به ترتیب 6 و 8 گیگ است. البته طبق اطلاعات درج شده در وب‌سایت تنا (رگولاتوری چین)، می CC9 پرو با 6 و 12 گیگابایت رم نیز در چین عرضه خواهد شد.

بنچمارک گیک بنچ

از سایر مشخصات دستگاه باید به پردازنده هشت هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی (احتمالا اسنپدراگون 730G) و صفحه نمایش 6.47 اینچی اولد با وضوح فول اچ دی پلاس اشاره کنیم. دوربین سلفی آن هم 32 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت، از نوع درون صفحه‌ای خواهد بود. بسته به ظرفیت حافظه داخلی، این گوشی هوشمند نسخه‌های 64، 128 و 256 گیگابایتی دارد.

همچنین باتری 5260 میلی‌آمپر ساعتی آن، از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می‌کند. ظاهرا این محصولات، از وجود دوربین پنجگانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی هم بهره می‌برند.

مراسم رونمایی از شیائومی Mi CC9 پرو، روز چهاردهم آبان (5 نوامبر) در چین برگزار می‌شود و 9 روز بعد، شیائومی می نوت 10 به مشتریان جهانی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دیگه این نحوه اسم گذاری خیلی گیج کنندس