هواوی میت پد پرو

انتشار تصویر تازه‌ای از هواوی میت پد پرو ؛ نخستین تبلت با نمایشگر حفره‌دار

ظاهرا اسم تبلت جدید هواوی، مدیاپد ام 7 نیست و هواوی میت پد پرو (Huawei MatePad Pro) نام دارد؛ دستگاهی که دارای یک نمایشگر حفره‌دار با حاشیه‌های باریک است.

چند هفته قبل، رندرهای کم کیفیتی از یک تبلت معرفی نشده‌‌ی هواوی به بیرون درز کرد که دوربین سلفی درون حفره‌ای، کیبورد جانبی و یک قلم دیجیتال با اتصال آهن‌ربایی را نشان می‌دادند. حالا افشاگر سرشناس «ایوان بلس» با انتشار یک تصویر مطبوعاتی جدید از همان دستگاه، آن را هواوی میت پد پرو معرفی کرده است.

هواوی میت پد پرو

با توجه به نام‌گذاری تبلت و پشتیبانی از استایلوس و کیبورد، به نظر می‌رسد هواوی آن را به قصد رقابت با اپل آیپد پرو عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود هواوی MatePad پرو مجهز به دوربین عقب دوگانه، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و درگاه USB-C باشد. در گزارش‌های قبلی به رنگ‌بندی مشکی و سفید نیز اشاره شده بود.

هنوز اطلاعات بیشتری از مشخصات فنی دستگاه موجود نیست؛ اما اگر واقعا بخواهد آپید پرو را به چالش بکشد، سخت افزار داخلی قدرتمندی هم نیاز دارد. پس وجود تراشه کایرین 990، یک باتری بزرگ، 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی در این تبلت هواوی دور از ذهن نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ای کاش اطلاعاتی راجب صفحه نمایشش میدادن

  2. با وجود حاشیه های اطراف صفحه نمایشش وجود حفره دوربین منطقی نیست

  3. قرار دادن دوربین در باقی حاشیه تبلت کار سختی بود؟ درسته برای مشاهده فیلم مشکلی ایجاد نمیکنه. اما وجود حاشیه و سوراخ بودن صحه نمایش ملموس نیست..

    سامسونگ اس10 رابا ناچ معرفی کرد چون تمام فضای بالا را صفحه نمایش پوشانده.

    مرحبا به سامسونگ با طراحی tab s6

    البته این قضاوت برای عکس منتشر شده پست میباشه . شاید محصول نهایی متفاوت بوده و نظرم تغییر کنه!