دوربین پنجگانه شیائومی می نوت 10

جزئیات دوربین پنجگانه شیائومی می نوت ۱۰ تشریح شد

گوشی جدید شیائومی با پنج دوربین عقب در راه است. کمپانی چینی پیش از رونمایی، جزئیات دوربین پنجگانه شیائومی می نوت ۱۰ (Xiaomi Mi Note 10) را با انتشار یک پست در توییتر تشریح کرد.

این گوشی هوشمند از وجود سنسور 108 مگاپیکسلی سامسونگ در پنل پشتی خود بهره می‌برد. سنسور اصلی را یک دوربین 5 مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم اپتیکال 5x و زوم دیجیتال 50x، یک دوربین 12 مگاپیکسلی پرتره، یک دوربین 20 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌کنند. دو فلاش LED دوگانه هم در سمت راست دوربین پنجگانه شیائومی می نوت ۱۰ وجود دارد.

دوربین پنجگانه شیائومی می نوت ۱۰

از آنجایی که این گوشی، نسخه جهانی شیائومی می CC9 پرو است؛ می‌دانیم که دوربین سلفی آن هم 32 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین باتری 5260 میلی‌آمپر ساعتی دستگاه از شارژ سریع 30 وات پشتیبانی خواهد کرد.

از سایر مشخصات شیائومی می نوت 10 که در وب‌سایت تنا (رگولاتوری چین) درج شده‌اند؛ باید به صفحه نمایش 6.47 اینچی فول اچ دی پلاس، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و پردازنده هشت هسته‌ای 2.2 گیگاهرتزی اشاره کنیم. تاریخ رونمایی از این دستگاه، 23 آبان است؛ هرچند که نسخه چینی در روز چهاردهم آبان به طور رسمی معرفی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*