مشخصات فنی شیائومی CC9 پرو

مشخصات فنی شیائومی CC9‌ پرو را به طور کامل در اینجا ببینید

در این مقاله قصد داریم شما را با تمام مشخصات فنی شیائومی CC9‌ پرو ، پرچمدار جذاب کمپانی شیائومی که تا چند روز دیگر معرفی می‌شود، آشنا کنیم. مهم‌ترین مؤلفه‌ی این دیوایس، دوربین 108 مگاپیکسلی آن است.

برند گوشی‌ساز مطرح چینی، کمپانی شیائومی خودش را آماده‌ی برگزاری یک رویداد خبری ویژه در 5 نوامبر (14 آبان ماه 98) می‌کند تا از جدیدترین گوشی پرچمدار خود به نام سی سی 9 پرو پرده برداری کند. درز اطلاعات مربوط به این دیوایس از چندین روز قبل آغاز شده است و حالا می‌توانید در این مقاله، تمام مشخصات فنی شیائومی CC9 پرو را یک‌جا در کنار هم مشاهده کنید.

مشخصات فنی شیائومی CC9‌ پرو

طراحی و ظاهر

گوشی CC9 Pro پیش رو، با یک طراحی لبه خمیده همراه خواهد بود. جایی که لبه‌های نمایشگر از نورهایی برخوردارند که می‌توانند در هنگام دریافت یک تماس یا نوتیفیکیشن روشن یا چشمک‌زن شوند. این به گوشی ظاهری جذاب و باکیفیت را بخشیده است. سازنده یک نمایشگر 6.47 اینچی از نوع AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس را در قاب جلویی گوشی به کار برده است. یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه را می‌توانید در زیر نمایشگر گوشی دریابید. ضمنا، هر دو قاب پشتی و جلویی دیوایس نیز توسط گوریلا گلس 5 شرکت کورنینگ محافظت می‌شوند. گوشی جدید شیائومی در دو رنگ سبز و سفید وارد بازار می‌شود.

مشخصات فنی شیائومی CC9 پرو

سخت افزار و باتری

علیرغم شایعات که به حضور تراشه‌ی اسنپدراگون 855 در زیر قاب گوشی اشاره دارند، اما این دیوایس با تراشه‌ی اسنپدراگون 730 جی عرضه خواهد شد که از همان ساختار اسنپدراگون 855 استفاده می‌کند. این تراشه بر پایه‌ی فناوری 8 نانومتری تولید می‌شود و در مقایسه با نسل قبلی خود پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. پردازنده‌ی آن 35 درصد بهتر کار می‌کند، عملکرد پردازشگر گرافیکی آن پیشرفت 25 درصدی داشته و عملکرد هوش مصنوعی آن نیز 2 برابر بهتر شده است.

اسنپدراگون 730 جی بر پایه‌ی مدل 730 است، اما پردازشگر گرافیکی آن برای ارائه‌ی تجربه‌ی گیمینگ بهتر پیشرفت کرده است و سرعت رندر عکس DSP آن نیز با پیشرفت همراه بوده است. آن از عملکرد Snapdragon Elite Gaming نیز پشتیبانی می‌کند و فرکانس پردازشگر گرافیکی آن نیز بیشتر از مدل 730 شده است. این گوشی در پیکربندی‌هایی با 6/8/12 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت فضای داخلی عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی شیائومی CC9 پرو

یک باتری غول پیکر 5260 میلی‌آمپر ساعتی که از فناوری شارژ سریع 30 وات پشتیبانی می‌کند، وظیفه‌ی تامین انرژی گوشی جدید شیائومی را بر عهده خواهد داشت. هرچند گوشی‌های زیادی هستند که از باتری‌هایی به مراتب بزرگ‌تر نسبت به این گوشی بهره می‌برند (نظیر شیائومی می میکس 3 با یک باتری 5500 میلی‌آمپر ساعتی)، اما فناوری شارژ 30 وات باعث برتری آن شده است. از 0 به 100 درصد رسیدن شارژ این گوشی فقط در 65 دقیقه اتفاق می‌افتد!

دوربین

این گوشی به دوربین پنجگانه مجهز خواهد بود، در حالی که درون بریدگی بالای نمایشگر، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد. صحبت از دوربین‌ها شد، لازم به ذکر است که گوشی شیائومی CC9 Pro یکی از نخستین گوشی‌هایی خواهد بود که به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی ISOCELL HMX CMOS مجهز است.

مشخصات فنی شیائومی CC9 پرو

این نخستین سنسور عکس دینامیک سایز بزرگ با محدوده حساس به نور 1/1.33 اینچی است که می‌تواند عملکرد خوبی در شرایط نوری تاریک داشته باشد. این سنسور بیشتر از سنسورهای معمولی نور را جذب می‌کند. تصاویر خروجی این سنسور 108 مگاپیکسلی دارای وضوح 10000 در 11852 پیکسل هستند و حداقل 20 مگابایت حجم خواهند داشت. چهار سنسور دیگر دوربین پنجگانه این گوشی شامل سنسور 12 مگاپیکسلی پرتره با زوم اپتیکال 10 برابری، یک سنسور 5 مگاپیکسلی با زوم دیجیتالی 50 برابری، یک لنز 20 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز 2 مگاپیکسلی 1.5 سانی‌متری سوپر میکرو می‌شوند. به نقل از شیائومی، دو سیستم لرزشگیر اپتیکال اطمینان می‌دهد که لنز تله فوتو این گوشی بسیار پایدار و بدون لرزش است و می‌تواند عکس‌های بسیار خوبی را هم در شب بگیرد.

مشخصات فنی شیائومی CC9 پرو

نرم افزار و سایر مشخصات

این دیوایس با رابط کاربری MIUI 11 بر پایه‌ی اندروید 10 عرضه خواهد شد. آن از طریق درگاه USB نوع C‌ شارژ می‌شود و یک جک 3.5 میلی‌متری هدفون را نیز می‌توان در زیر قاب آن یافت.

قیمت و زمان عرضه

به نقل از شیائومی، قیمت سخت افزار به کار رفته در زیر قاب این گوشی برای این شرکت گران تمام شده است. فقط قیمت ماژول دوربین این دیوایس 5 برابر نسخه‌ی قبلی CC9 است. با در نظر گرفتن این مشخصات و قابلیت‌ها، بعید به نظر می‌رسد قیمت این گوشی کمتر از 450 دلار باشد. به هر ترتیب برای اطلاع دقیق از این گوشی، چند روز بیشتر باقی نمانده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*