هارد درایو اپیسر

هارد درایو اپیسر مدل AC630 USB 3.1 Gen 1 ضد ضربه و ضدآب با درجه نظامی

هارد درایو اپیسر مدل AC630 USB 3.1 Gen 1 یک هارد درایو قابل حمل و ضد ضربه و ضدآب با درجه نظامی بوده که برای فعالیت‌های فضای باز طراحی شده است.

اپیسر نامی شناخته شده در صنعت حافظه و رسانه‌های دیجیتال است که در زمره پنج کمپانی مطرح تولید کننده حافظه در سطح جهان قرار دارد. این کمپانی تمام تلاش خود را جهت ارتقا فناوری و ارائه خدمات برتر به مشتریان به کار گرفته به همین دلیل جوایز متعددی را از رسانه‌های مختلف دریافت نموده است. از جمله محصولات اپیسر می‌توان به انواع فلش مموری، هارد اکسترنال اپیسر، پاوربانک، SSD، کارت‌های حافظه، و حافظه‌های مورد کاربرد در صنعت و صنایع نظامی اشاره کرد.

 هارد درایو اپیسر

برای علاقه‌مندان به فعالیت در فضای باز، بسیار مهم است که هارد دیسکی با قابلیت حفاظت اطلاعات در برابر تاثیرات عوامل خارجی داشته باشند. در این راستا و برای مقابله با آسیب‌های احتمالی، اپیسر به عنوان یکی از نوآوران در عرصه تولید حافظه، هارد دیسک قابل حمل و ضد ضربه و ضدآب AC630 USB 3.1 Gen 1 را معرفی می‌نماید.

هارد درایو اپیسر

سرعت USB 3.1 نسل 1 تا 5 گیگابیت بر ثانیه و سرعت USB2.0 تا 480 مگابیت بر ثانیه می‌باشد.

هارد اکسترنال AC630 در محفظه‌ای مخصوص و ساخته شده از محافظ لاستیکی ضد ضربه حافظت می‌شود. این محفظه همچون بالشتکی از انتقال ضربات وارد شده جلوگیری به عمل آورده و بدین ترتیب، آزمون نظامی افتادن از ارتفاع ایالات متحده (MIL-STD-810G 516.6) را به راحتی پشت سر می‌گذارد، بدین معنی که در برابر سقوط از ارتفاع 1.22 متر بدون از دست دادن اطلاعات مقاوم است. همچنین این محصول استاندارد IP55 برای ضد آب و گرد و غبار بودن را دارا می‌باشد.

هارد درایو اپیسر

در کنار تمامی این خصوصیات این مدل هارد درایو دارای پورت یو اس بی تایپ A  بوده که از قوی‌ترین و با دوام‌ترین انواع اتصال دهنده‌هاست، این نوع پورت یو اس بی، آزمایش 10000 بار وصل و قطع شدن را با موفقیت گذرانده است. AC633 دارای رابط با سرعت بالا USB 3.1 Gen 1 (سرعت انتقال تا 5 گیگابیت در ثانیه) بوده و به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های صوتی و تصویری زیادی را در زمانی کوتاه انتقال دهید.

AC630 در دو ظرفیت 1TB و 2TB با طراحی زیبا و کاور دور نارنجی تولید شده تا برای استفاده در طبیعت تضاد رنگ زیبایی را القا کند. طراحی کابل  دو سر USBدر درون قاب محافظ این محصول را در عین زیبایی، عملکرد گرا نمایش می‌دهد و در کنار طراحی زیبایی شناسانه این محصول رابط USB 3.1 Gen 1 پشتیبان سرعت فوق سریع مورد نیاز شما نیز می‌باشد.

شرکت متین به عنوان نماینده انحصاری اپیسر در ایران کلیه محصولات این شرکت را عرضه نموده و خدمات پس از فروش آن را طبق استاندارهای بین‌المللی به مشتریان گرامی ارایه می‌نماید. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های پیشرو در عرضه و خدمات گروه محصولات حافظه، پاوربانک و لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر می‌باشد.

این مطلب در قالب رپورتاژ آگهی و توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا متن تبلیغاتی برای گجت نیوز ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.