سایپا سیتروئن

سایپا سیتروئن به دلیل گران‌فروشی 66 میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران اعلام کرد شرکت سایپا سیتروئن به دلیل گران‌فروشی و اضافه دریافت از مشتریان 66 میلیارد ریال جریمه شد.

محمد علی اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از جریمه 66 میلیارد ریالی شرکت سایپا ستروئن خبر داد و در خصوص دلیل چنین جریمه‌ای افزود با توجه به اینکه 37 نفر از هموطنان از این شرکت خودروسازی شکایت کردند و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز گران‌فروشی و اضافه دریافتی این شرکت را تایید کرده است، برای این شرکت پرونده تخلف تنظیم شد و آن را برای رسیدگی به اداره کل ارسال کردیم.

جزئیات جریمه سایپا سیتروئن

محمد علی اسفنانی در ادامه افزود بر اساس حکم قطعی شعبه پنجم تجدید نظر تعزیرات حکومتی استان تهران متهم این پرونده به طور کلی حدود 66 میلیارد و 971 میلیون و 892 هزار و 619 ریال به صورت نقدی جریمه شده است که از این میزان حدود 22 میلیارد و 323 میلیون و 960 هزار و 873 ریال به اضافه دریافتی از مشتریان و گران‌فروشی خودرو مربوط می‌شود که به شکات پرونده بازگشت داده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. چجوری میشه یعنی این جریمه رو ازش میگیرن میدن به مشتری های بنده خدا یا نه جریمه رو میگیرن میزارن تو جیب خودشون احتملاً یک شیوه جدیده برای دزدی با سرپوش بسیار ساده باید باشه میگن جریمه شده بعد جرمیه رو میگرن میخورن ی آبم روش تمام.

  2. عه ؟؟؟؟
    واقعااااا ؟؟؟؟
    عب نداره ، جریمشو میده دیگه ، کاری واسش نداره ….
    خودشون خودشونو جریمه میکنن !!!!