سایپا کوییک آر

خودرو سایپا کوییک آر (QUIK-R) با تفاوت‌های جزئی به فروش می‌رسد

شرکت سایپا از روز یکشنبه 12 آبان فروش خودرو سایپا کوییک آر را شروع کرده است که این خودرو نسبت به مدل اصلی خود دارای تفاوت‌های جزئی است.

گروه خودروسازی سایپا با هدف تنظیم بازار 12 مدل از محصولات خود را در 4 روش فروش شامل فروش فوری و پیش فروش، هرکدام به دو شکل نقدی و اعتباری به مشتریان عرضه کرد. از میان این 12 محصول، سه خودرو متفاوت شامل سایپا کوییک آر (QUIK-R) شرکت پارس خودرو، تیبا 2 پلاس و نیسان دیزل یورو 5 شرکت زامیاد نیز برای نخستین بار توسط سایپا به فروش می‌رسند. معاونت بازاریابی و فروش سایپا اعلام کرد در این طرح پیش فروش، پیش پرداخت‌های متناسب با بودجه مشتریان در نظر گرفته و برای آنها تسهیلاتی نیز ارائه شده است. از این رو مشتریان می‌توانند نوع فروش و روش فروش نقدی و اعتباری را بر اساس میزان بودجه خود انتخاب کنند.

تفاوت سایپا کوییک آر با مدل اصلی

شیخ زاده، مدیرعامل پارس خودرو در این خصوص اعلام کرد قصد داریم تا پایان سال جاری مدل‌های دو رنگ در بدنه خارجی و تریم داخلی سایپا کوییک را به بازار عرضه کنیم. وی افزود محصول جدید گروه خودروسازی سایپا در شرکت پارس خودرو تولید خواهد شد و تا پایان سال 98 به فروش خواهد رسید. مدیرعامل پارس خودرو تاکید کرد از آنجایی که کوییک اخیرا به سبد محصولات سایپا افزوده شده است، این خودرو توانسته از مشتریان بازخوردهای خوبی را دریافت کند و با توجه به تاکید تیم مدیریت جدید سایپا مبنی بر افزایش رضایتمندی مشتریان، درصددیم تا مدل جدیدی از این خودرو را در شرکت پارس خودرو به مرحله تولید برسانیم. وی خاطرنشان کرد علاوه بر تغییرات رنگ بدنه بیرونی و تریم داخلی، کوییک آر نسبت به کوییک معمولی دارای آپشن‌هایی چون رینگ آلومینیومی است که جذابیت این خودرو را افزایش داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*