گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

گوشی شیائومی می نوت 10 پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه می‌شود

به تازگی یک نمونه عکس گرفته شده با دوربین 108 مگاپیکسلی منتشر شده که از عرضه گوشی شیائومی می نوت 10 پرو (Xiaomi Mi Note 10 Pro) با این دوربین خبر می‌دهد.

حتما می‌دانید که کمپانی چینی شیائومی در حال آماده‌سازی گوشی می سی سی 9 پرو (Xiaomi Mi CC9 Pro) برای معرفی در 14 آبان در چین است. پس از آن، این گوشی با نام می نوت 10 راهی بازارهای بین‌المللی می‌شود، اما حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد یک نسخه پرو نیز برای این مدل در کار خواهد بود.

گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

به تازگی یک نمونه عکس توسط شیائومی لهستان در فروم Mi منتشر شده است که هدف آن نشان دادن قابلیت‌های دوربین گوشی می نوت 10 است، اما این عکس وجود یک مدل دیگر با نام می نوت 10 پرو را نیز تایید کرد. این عکس به اشتراک گذاشته شده با تم هالووین بوده و کاربران می‌توانند نسخه باکیفیت آن را از طریق لینک گوگل درایو قرار داده شده در آن پست دانلود کنند. وقتی به داده‌های مربوط به EXIF این عکس نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که تصویر با گوشی شیائومی می نوت 10 پرو گرفته شده و حجم آن 71.8 مگابایت است. این دوربین 108 مگاپیکسلی بوده و از دیافراگم f/1.7 بهره می‌برد.

گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

سایر مشخصات گوشی شیائومی می نوت 10 پرو

پیش از این نیز شایعه‌ها و اخباری درباره شیائومی می نوت 10 پرو منتشر شد و شماره مدل M1910F4S آن در وبسایت گواهینامه NBTC تایلند مشاهده شده بود. بر اساس گمانه‌زنی‌ها و شایعات منتشر شده، این گوشی از نظر ظاهری شبیه به می نوت 10 یا CC9 Pro است و با چیپست اسنپدراگون 855 پلاس به بازار عرضه می‌شود. فعلا اطلاعات بیشتری در مورد گوشی جدید شیائومی در دست نیست و باید منتظر رونمایی رسمی آن باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*