سامسونگ گلکسی A51 دارای دوربین چهارگانه L شکل خواهد بود

به تازگی تصاویری از قاب پشتی گوشی سامسونگ گلکسی A51 منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی از دوربین چهارگانه L شکل و جک 3.5 میلی‌متری هدفون برخوردار خواهد بود.

خط تولید جدید سری گلکسی A سامسونگ یک محرک جدی برای رشد این شرکت در سال 2019 میلادی بود و به نظر می‌رسد این روند در سال آینده نیز ادامه داشته باشد. به تازگی تصاویر اولیه‌ای از قاب پشتی گوشی سامسونگ گلکسی ای 51 (Samsung Galaxy A51) منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی از دوربین چهارگانه با ماژولی به شکل L برخوردار خواهد بود. برخی شایعات اولیه حاکی از وجود سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی در کنار لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید یا فوق عریض، لنز 12 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 5 مگاپیکسلی عمق میدان است.

گلکسی A51

سایر مشخصات گلکسی A51 سامسونگ

همچنین تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که سامسونگ گلکسی A51 دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون، خشاب سیم کارت دوگانه و یک درگاه یو اس بی تایپ C خواهد بود. پیش از این، مشخصات کلیدی گلکسی ای 51 در لیست گیک بنچ منتشر شده بود. این گوشی دارای شماره مدل SM-A515F است و از تراشه اگزینوس 9611 و 4 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود و روی سیستم عامل اندروید 10 اجرا می‌شود. صفحه نمایش هم احتمالا 6.5 اینچی است و یک ناچ قطره‌ای در بالای آن برای قرارگیری دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی تعبیه شده است.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده، سامسونگ مراحل پیش‌تولید گلکسی A51 را آغاز کرده است و پیش‌بینی می‌شود این گوشی در سه ماهه اول سال 2020 میلادی به بازار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. فوق العاده معرکه میشه

  2. فوق العده معرکه میشه