گوشی CC9 Pro‌ شیائومی

گوشی CC9 Pro‌ شیائومی به نخستین سنسور اثر انگشت درون صفحه اپتیکال فوق باریک مجهز خواهد بود

شیائومی اعلام کرده است که گوشی CC9 Pro به نخستین سنسور اثر انگشت درون صفحه اپتیکال فوق باریک در جهان مجهز خواهد بود. این سنسور مزیت‌هایی نسبت به دیگر سنسورها دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

شیائومی خودش را آماده‌ی رونمایی از نخستین گوشی هوشمند مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی در جهان می‌کند. گوشی CC9 Pro ارائه کننده‌ی اولین‌هاست و این فقط به دوربین آن محدود نمی‌شود. به گفته‌ی شیائومی، این دیوایس نخستین گوشی در جهان نیز لقب خواهد گرفت که از سنسور اثر انگشت درون صفحه اپتیکال فوق باریک بهره می‌برد. شیائومی این موضوع را با انتشار یک عکس تبلیغاتی در اینترنت تایید کرده است.

گوشی CC9 Pro‌ شیائومی

در توضیح این قابلیت شیائومی می‌گوید:

اسکنر اثر انگشت اپتیکال و نرخ موفقیت بازگشایی قفل صفحه فوق باریک بهبود پیدا کرده است. بازگشایی قفل حتی در شرایط نوری ضعیف، درجه دمای پایین‌تر و با استفاده از انگشتان خیس ساده‌تر شده است و شما می‌توانید با یک لمس، قفل گوشی خود را بشکنید.

وانگ تنگ، مدیر محصول شرکت شیائومی همچنین اضافه کرده است، در حالی که این راه حل نسل جدید فوق‌العاده هم باریک است، محدوده شناسایی اثر انگشت بزرگ‌تری را ارائه می‌کند و علاوه بر افزایش سرعت بازگشایی قفل، به حفظ هرچه بیشتر عمر باتری گوشی نیز کمک خواهد کرد.

گوشی CC9 Pro ، موبایل اولین‌ها

همانطور که گفته شد گوشی سی سی 9 پرو دیوایس اولین‌هاست. در قاب پشتی این دیوایس یک دوربین 108 مگاپیکسلی با زوم 10 برابری اپتیکال حضور دارد که با یک لنز پرتره کلاسیک، لنز فوق عریض و یک لنز ماکرو همراه خواهد بود. البته یک لنز دیگر که جزئیات آن مشخص نیست نیز این چهار دوربین را همراهی می‌کنند. شیائومی تایید کرده است که دوربین سلفی این گوشی نیز 32 مگاپیکسلی است و از عکاسی عریض، حالت پرتره و 12 فیلتر مختلف بهره می‌برد. تراشه‌ی قدرتبخش این دیوایس نیز اسنپدراگون 730 جی است که نسخه‌ی قدرتمندتر 730 با اهداف گیمینگ در سر است.

اگر در منطقه‌ای به جز چین زندگی می‌کنید و طرفدار برند شیائومی هستید، برای شما خبر خوبی داریم. گوشی‌ساز چینی اعلام کرده است که این گوشی با نام متفاوت شیائومی می نوت 10 روانه‌ی بازارهای بین‌المللی شد. پس شما شانس آن را خواهید داشت که صاحب این گوشی جذاب شوید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*