ساعت هوشمند وان پلاس

احتمال رونمایی از اولین ساعت هوشمند وان پلاس همراه با گوشی وان پلاس 8

می واچ اولین ساعت هوشمند خواهد بود که تحت برند شیائومی عرضه می‌شود. اما این گجت حتی پیش از ورود به بازار، یک رقیب پیدا کرده؛ ظاهرا نخستین ساعت هوشمند وان پلاس هم با نام OnePlus Watch در راه است.

معمولا گوشی‌های وان پلاس دارای ارزش خرید بالایی هستند و با استقبال مشتریان مواجه می‌شوند. همین امر، کمپانی چینی را بر آن داشت که محصولات دیگری را نیز تولید کند. پیش‌تر هدفون‌های بی سیم وان پلاس را دیده بودیم و اخیرا، نخستین تلویزیون هوشمند کمپانی هم با قابلیت‌هایی مانند Dolby Atmos و Dolby Vision در هند عرضه شد. ملاقات با اولین ساعت هوشمند وان پلاس نیز چندان غافلگیر کننده نخواهد بود؛ زیرا این کمپانی یکی از رقبای اصلی شیائومی محسوب می‌شود.

تصویر شماتیک زیر، طرحی از یک اسمارت واچ را نشان می‌دهد که قرار بود چند سال پیش به تولید برسد؛ ولی این‌گونه نشد. حالا اما دوباره شایعاتی از ساعت هوشمند وان‌پلاس می‌شنویم.

ساعت هوشمند وان پلاس

گفته می‌شود کمپانی چینی در حال کار روی این گجت است تا در اوایل سال 2020، آن را همراه با گوشی وان پلاس 8 معرفی کند. با توجه به عرضه‌ی قریب‌الوقوع شیائومی واچ و خرید برند Fitbit توسط گوگل، ظاهرا وان پلاس نمی‌خواهد از قافله جا بماند. البته هنوز اطلاعات چندانی وجود ندارد؛ اما انتخاب نام وان پلاس واچ برای نخستین ساعت هوشمند کمپانی، دور از ذهن نیست.

مشخصات احتمالی ساعت هوشمند وان پلاس

احتمالا این محصول دارای سیستم عامل WearOS گوگل و گران‌تر از شیائومی واچ خواهد بود. با توجه به رابطه تجاری وان پلاس و کوالکام، وجود تراشه اسنپدراگون با حداقل یک گیگ رم و 8 گیگ حافظه داخلی نیز در آن محتمل است. البته هنوز نمی‌دانیم آیا وان پلاس واچ هم مانند محصولات هواوی، طراحی دایره‌ای خواهد داشت یا مانند اپل واچ، مربعی شکل خواهد بود؟ در آینده‌ی نزدیک، باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری از این گجت پوشیدنی باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*