اندروید 10 برای وان پلاس 6 و 6 تی

اندروید 10 برای وان پلاس 6 و 6 تی منتشر شد

به‌روزرسانی اندروید 10 برای وان پلاس 6 و 6 تی (OnePlus 6 & 6T) منتشر شد. این به‌روزرسانی شامل طراحی رابط کاربری جدید و تمام امکانات اندروید 10 گوگل است.

به گفته‌ی گوگل، بسیاری از شرکت‌هایی که عجله‌ای برای انتشار به‌روزرسانی اندروید 9 پای برای گوشی‌های خود نداشته‌اند، باید با سرعت بیشتری این کار را در آخرین نسخه‌ی اندروید انجام داده و تا پایان سال آن را برای گوشی‌های سازگار منتشر کنند. این فهرست شامل شرکت‌هایی همچون سامسونگ، ال جی، موتورولا و ایسوس است. اما در این بین شرکت‌هایی نظیر وان پلاس و نوکیا نیز هستند که در این زمینه عملکرد بسیار سریعی را داشته‌اند و خیلی زود به‌روزرسانی‌های بزرگ اندرویدی را برای محصولاتشان عرضه کرده‌اند.

عرضه اندروید 10 برای وان پلاس 6 و 6 تی

گرچه وان پلاس کمی با پایدارسازی اندروید 10 برای گوشی‌های پرچمدار اوایل سال 2019 خود مشکل داشت، اما پس از یک دوره‌ی آزمایشی چند هفته‌ای، خیلی زود این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های سال گذشته‌ی خود، وان پلاس 6 و 6 تی عرضه کرد. البته هنوز عرضه‌ی جهانی و گسترده‌ی اندروید 10 برای وان پلاس 6 و 6 تی انجام نشده و اندک کاربران محدودی موفق به دریافت آن شده‌اند؛ اما به زودی این وضعیت تغییر پیدا خواهد کرد.

این مرحله به شرکت اجازه داد تا اشکالات اسکنر اثر انگشت در مدل T این گوشی که در به‌روزرسانی اولیه دیده می‌شد را برطرف کند و قبل از آنکه افراد بیشتری تحت تاثیر آن قرار گیرند، بتواند نسخه‌ی پایدار اندروید 10 را در اختیار کاربران قرار دهد. البته ممکن است بعد از به‌روزرسانی مشکلات عجیب و غریبی نیز پیش آید که یک مسئله‌ی بدیهی است، اما بی‌شک وان پلاس خیلی زود به رفع آن اشکالات خواهد پرداخت و نسخه‌های تکمیل کننده را برای دیوایس‌های خود منتشر می‌کند.

این به‌روزرسانی جدید شامل طراحی جدیدی برای رابط کاربری گوشی‌های سری 6 است، حریم خصوصی کاربران را بهبود می‌بخشد، یک جفت ژست حرکتی تمام صفحه نیز به منظور ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری جذاب‌تر به کاربر ارائه می‌شود، یک قابلیت جدید به نام Game Space تمام بازی‌های محبوب شما را در یک جا جمع آوری می‌کند و برخی قابلیت‌های ریز و درشت دیگر را نیز به گوشی شما اضافه می‌کند.

اگر منتظر بودید تا قابلیتی برای مخفی کردن ناچ بالای صفحه به گوشی شما اضافه شود، باید ناامیدتان کنیم؛ البته انتظار می‌رود وان پلاس در آینده چنین قابلیتی را در قالب یک به‌روزرسانی به دیوایس‌های خانواده وان پلاس 6 اضافه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*