ماژول‌های دوربین شیائومی Mi CC9 Pro

اندازه‌ی ماژول‌های دوربین شیائومی Mi CC9 Pro را در این تصویر ببینید

شیائومی تصویری از ماژول‌های دوربین شیائومی Mi CC9 Pro در کنار یکدیگر را منتشر کرده است. شما می‌توانید این دوربین‌های جذاب را به ترتیب در زیر یکدیگر مشاهده کنید.

شیائومی چند روز پیش از گوشی می سی سی 9 پرو خود مجهز به دوربین پنجگانه‌ی پشتی رونمایی کرد. دوربین اصلی آن، از یک سنسور 108 مگاپیکسلی با اندازه‌ی 1/1.33 اینچ استفاده می‌کند که می‌تواند با فناوری پیکسل باینینگ، تصاویری 27 مگاپیکسلی را ثبت کند. حال شیائومی تصویری را منتشر کرده که در آن می‌توانید شکل ظاهری ماژول‌های دوربین شیائومی Mi CC9 Pro را مشاهده کنید.

ماژول‌های دوربین شیائومی Mi CC9 Pro

پنج دوربین این گوشی را در تصویر فوق به ترتیب دوربین 5 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 5 برابری، دوربین 12 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 2 برابری، سنسور 108 مگاپیکسلی ISOCELL Bright HMX، دوربین 20 مگاپیکسلی فوق عریض و لنز ماکرو در زیر همه‌ی آن‌ها تشکیل می‌دهند. درست در کنار آن‌ها یک سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 را مشاهده می‌کنید که برای دیوایس‌های پرچمدار مناسب است. بی‌تردید گوشی جدید شیائومی با در اختیار داشتن این 5 دوربین، می‌تواند یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های بازار در فصل تعطیلات باشد.