رندر هواوی نوا 6 5 جی

رندر هواوی نوا 6 5 جی را این بار در یک نسخه‌ی قرمز رنگ ببینید

جدیدترین رندر هواوی نوا 6 5 جی (Huawei Nova 6 5G)، این گوشی را در یک نسخه‌ی قرمز رنگ به تصویر می‌کشد. انتظار می‌رود طی هفته‌های آینده هواوی از این گوشی 5G رونمایی کند.

چند روز پیش بود که نخستین رندرهای گوشی هواوی نوا 6 به بیرون درز پیدا کرد و حالا شاهد انتشار جدیدترین رندر هواوی نوا 6 5 جی هستیم. البته، این مرتبه شما می‌توانید نسخه‌ی قرمز رنگ آن را در تصویر مشاهده کنید که لوگوی نوا به عنوان الگوی قاب پشتی گوشی جالب توجه است.

این تصویر حفره‌ی روی نمایشگر برای میزبانی از دو دوربین سلفی، چهار دوربین روی قاب پشتی و یک اسکنر اثر انگشت در زیر کلید پاور سمت راست گوشی را بار دیگر تایید می‌کند.

رندر هواوی نوا 6 5 جی

از آنجایی که نوا 6 موفق به کسب تاییدیه تنا شده، ما حالا می‌دانیم که آن از فناوری شارژ‌ 40 واتی پشتیبانی می‌کند. این شرکت گوشی‌های خانواده نوا خود را 2 بار در سال به‌روز می‌کند. اولین به‌روزرسانی امسال در ماه ژوئن انجام شد و فصل تعطیلات پیش رو می‌تواند دومین سری به‌روزرسانی اعضای این خانواده باشد.

از آنجایی که گوشی‌های سری نوا عملکرد خوبی را در بازار موبایل داشته‌اند، هواوی حساب ویژه‌ای روی آن‌ها می‌کند تا در شرایط سخت تحریم‌ها نیز بتواند با فروش آن‌ها، همچنان به پیشتازی در بازار ادامه دهد.