مشخصات گوشی ویوو اس 5

مشخصات گوشی ویوو اس 5 به طور کامل توسط سایت TENAA‌ فاش شد

مشخصات گوشی ویوو اس 5 به طور کامل توسط سایت TENAA افشا شد. Vivo S5 قرار است 23 آبان ماه معرفی شود.

کمپانی ویوو قرار است 14 نوامبر (23 آبان 98) از یک گوشی جدید به نام S5 پرده برداری کند. این گوشی حالا موفق به کسب تاییدیه تنا شده است و به همین دلیل، ما حالا با تمام مشخصات گوشی ویوو اس 5 آشنا هستیم.

این گوشی با دو شماره مدل V1932A و V1932T در سایت تنا رویت شده که هر دو از پردازنده‌ی 8 هسته‌ای 2.3 گیگاهرتزی قدرت می‌گیرند. این پردازنده مربوط به تراشه‌ی اسنپدراگون 712 کوالکام است. 8 گیگابایت رم به صورت پیشفرض در دسترس کاربر قرار دارد و اندروید 9 در قالب رابط کاربری Funtouch OS را می‌توان در راس بخش نرم افزاری گوشی اس 5 یافت.

مشخصات گوشی ویوو اس 5

اعتقاد بر این است که گوشی جدید ویوو در دو نسخه‌ی 128 و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. یک نمایشگر 6.44 اینچی AMOLED با وضوح فول اچ دی پلاس و یک اسکنر اثر انگشت در زیر آن، روی قاب جلویی قرار خواهند داشت. البته در مدل V1932T اشاره‌ای به اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نشده است که به نظر ما، خطایی در اینجا رخ داده و اشتباهی شاهد ذکر نشدن آن هستیم.

در بخش دوربین، هر دو مدل به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی مجهز هستند. اما در عقب، مدل V1932T به دوربین سه‌گانه 48 + 8 + 5 مگاپیکسلی مجهز است، در حالی که مدل V1932A از پنج دوربین 48 + 8 + 5 + 2 + 5 مگاپیکسلی بهره می‌برد. علاوه بر این، سایت تنا تصویری از این گوشی منتشر نکرده است، اما ما چندی پیش عکسی را در صفحه رسمی کمپانی وویو در ویبو دیدیم که ظاهر قاب پشتی ویوو S5 را نشان می‌دهد.

از دیگر مواردی که سایت تنا به تایید آن پرداخته، می‌توان به حضور یک باتری 4010 میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. بیش از یک هفته تا رونمایی از این محصول باقی مانده است و انتظار می‌رود طی روزهای آینده، خبرهای تازه‌تری از آن به دست ما برسد که قطعا‌ آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*