هیوندای آزرا گرنجور 2020

هیوندای آزرا گرنجور 2020 فیس لیفت معرفی شد

هیوندای آزرا گرنجور 2020 فیس لیفت معرفی شد. مدل فیس لیفت گرنجور نسبت به نسل قبلی خود با تغییرات زیادی همراه شده است. در ادامه با مشخصات و امکانات این خودرو آشنا می‌شویم.

شرکت کره‌ای هیوندای در سال 1986 برای نخستین بار از خودرو آزرا گرنجور پرده برداشت. این سدان پرچمدار پس از 10 سال عرضه به بازار به تدریج هویت خود را از دست داد که از مهم‌ترین دلایل آن می‌توان به عرضه پرچمدار جدیدی از سوی هیوندای با نام Dynatsy اشاره کرد. مدتی پس از اینکه تولید Dynatsy نیز به اتمام رسید، هیوندای مجددا بر روی آزرا تمرکز کرد و از سال 2016 تاکنون این خودرو در 6 نسل به بازار عرضه شده است و حالا بهترین زمان برای عرضه فیس لیفت آن محسوب می‌شود.

مشخصات هیوندای آزرا گرنجور 2020

هیوندای آزرا گرنجور 2020

در سال 2017 هیوندای آزرا گرنجور در بازار آمریکا بازنشسته شد، اما در حال حاضر همچنان به اندازه نسل جدید سوناتا ویژه بوده و شرکت هیوندای نیز برای آن طراحی خاصی را در نظر گرفته است. این خودرو از یک جلوپنجره ویژه بهره می‌برد که در آن عناصر نورانی کار شده و نسبت به نسل قبلی خود از لحاظ نمای ظاهری دارای تفاوت‌های زیادی است. البته با دیدن نمای جلویی این خودرو طرح نسل جدید آزرا را تصور خواهید کرد، اما این خودرو کاملا با نسل قبلی خود متفاوت شده است.

هیوندای آزرا گرنجور 2020

هیوندای گرنجور 2020 در نمای جلو علاوه بر جلوپنجره جدید، از یک جفت چراغ تیزتر نیز بهره می‌برد که طرح آن اندکی به سوناتا 2020 نیز شباهت دارد. سپر جلو نیز نسبت به قبل جذاب‌تر شده است. در نسل قبلی نیز این خودرو از نوار نورانی LED متصل به هم برخوردار بود، اما این قسمت در حال حاضر دارای لبه‌های منحنی‌تری شده که نسبت به قبل جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

هیوندای آزرا گرنجور 2020

در کابین نیز شاهد تغییرات چشمگیری هستیم؛ چراکه شرکت هیوندای برای این خودرو پشت آمپرهای تمام دیجیتالی و صفحه نمایش بزرگ سیستم اطلاعات سرگرمی 12.3 اینچی را در نظر گرفته است. اکثر کنترل‌های سنتی از کنسول مرکزی حذف شده است. ورودی‌های هوا نیز با تغییراتی همراه بوده و به صورت چشمگیری نازک‌تر شده‌اند. طراحان به جای اهرم تعویض دنده ضخیم و بزرگ از دکمه‌ها استفاده کرده‌اند که در بخش پایینی کنسول مرکزی طراحی هماهنگی را به وجود آورد.

هیوندای آزرا گرنجور 2020

هیوندای آزرا گرنجور 2020 فیس لیفت از یک موتور 2.5 لیتری بنزینی بهره می‌برد که قدرت تولید شده توسط گیربکس 8 سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. برای این خودرو یک مدل هیبریدی نیز عرضه خواهد شد که قوای محرکه آن ترکیبی از موتور 2.4 لیتری و موتور الکتریکی 38 کیلواتی است که برای آن گیربکس 6 سرعت اتوماتیک در نظر گرفته شده است. هیوندای آزرا گرنجور 2020 به عنوان پرچمدار این خودروساز کره‌ای از امکانات استاندارد متعددی چون چراغ‌های جلوی LED،  هدآپ دیسپلی، صندلی‌های تهویه‌دار، رینگ‌های 19 اینچی طیف گسترده سیستم‌های ایمنی و کمک‌راننده، سیستم صوتی JBL با 12 بلندگو و سانروف پانورامیک بهره می‌برد. در حال حاضر این خودرو در کره جنوبی به صورت پیش فروش عرضه می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. پووووف داخل کابینشو نگاه عجب چیز خارق العاده ای هست