بعد از مرگ

صد سال بعد از مرگ چه اتفاقی برای بدن رخ می‌دهد؟ (گجت تی وی)

بعد از مرگ کدام عضو اول از همه نابود می‌شود و کدام اعضا بیشتر دوام می‌آورند؟ در ادامه از اتفاقاتی که تا صد سال پس از مرگ برای بدن می‌افتد، آگاه می‌شوید.

ما وقتی به مرگ فکر می‌کنیم، بیشتر از همه زندگی پس از مرگ و اتفاقاتی که برای روح و بدنمان می‌افتد، ذهنمان را درگیر می‌کند. شاید فکر کنید که مرگ یک اتفاق فوری است که در آن ضربان قلب و تنفس متوقف می‌شود، اما اینطور نیست و پس از مرگ فرایندهای مختلفی در بدنمان اتفاق می‌افتد. بدن انسان از بیش از 200 استخوان، چندین تریلیون میکروب و بیش از 37 تریلیون سلول تشکیل شده است.

چند دقیقه پس از مرگ، فعالیت مغز از کار می‌افتد و پس از آن قلب از تپش می‌ایستد و دیگر خون به هیچ عضوی از بدن نمی‌رسد و اکسیژن وارد بافت‌ها نمی‌شود. در ادامه بدن آب می‌افتد و اندام‌ها نمی‌توانند خود را زنده نگه دارند و اقدام به خودتخریبی می‌کنند. شاید دانستن اتفاقات جالبی که بعد از مرگ برای بدن شما می‌افتد، جالب و البته ترسناک باشد. به همین دلیل اکنون ویدیویی را در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم تا ببینید تا صد سال بعد از مرگ چه اتفاقی برای بدن می‌افتد. در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

ویدیوی اتفاقاتی که بعد از مرگ برای بدن می‌افتد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

8 دیدگاه

  1. تعجبش اینجاس ک وقتی زنده ای هزار نوع مرض میگیره دندونات ولی وقتی میمیری بعده صد سالم هنو دندونات سالمن!!!
    مرگ بر امریکا 😶

  2. ففط استخوان های ادم باقی میمانه و بافت عای نرمش تجزیه میشن

  3. بعد از مردن و پوسیدن و خاک ‌شدن، زنده خواهد گردانید
    عاصی را به عذاب و نکو کار را به ثواب خواهد رسانید

  4. ای کاش شرایط آب و هوایی و دما را نیز میگفتید. مثلا جسد در شرایط کوهستانی یا شرجی و یا خشک و گرمسیری .. تحلیلش چگونه است.

    • کوهستانب قطعا دیر تر جسد از بین میره

      • در این صورت تخمیمی که در ویدیو غید شده میتونه اشتباه باشه.

        همچنین بارها اخباری نشر شده که استخوان های حویانات و .. کشف شدن که برای هزاران سال گذشته است. پس تحلیل استخوان میتونه اشتباه باشه.

        در شرایطی که جسد بتن شود چطور؟ مثلا اگر یک جسم فسیل شود یا در بتن قرار بگیرد در این صورت به هوا دسترسی ندارد. آیا جسم به همینصوت تجزیه میشود؟