کیا فوترون کانسپت

کیا فوترون کانسپت را ملاقات کنید؛ یک شاسی بلند کوپه الکتریکی

کمپانی Kia از یک خودروی مفهومی جدید رونمایی کرد. کیا فوترون کانسپت (Futron Concept) یک SUV کوپه سبک وزن و تمام برقی با سیستم AWD (چهار چرخ محرک) است.

در این محصول، جلوه‌ای از طراحی خودروهای شاسی بلند الکتریکی را می‌بینیم که برند کره‌ای برای آینده در نظر دارد. کیا فوترون کانسپت که در نمایشگاه صادرات و واردات چین به نمایش درآمده؛ از طراحی باظرافت، شیک و ایرودینامیک با راندمان بالا برخوردار است. همچنین دریچه شیشه‌ای و لوزی شکل بزرگی در سقف وجود دارد که به قول کیا، یادآور طراحی یوفو و بشقاب پرنده‌هاست.

کیا فوترون کانسپت

طول خودرو به 485 سانتی‌متر، ارتفاعش به 155cm و پهنای آن به  300cm می‌رسد. داخل کابین هم فضا و امکانات لازم برای راحتی سرنشینان وجود دارد. کمپانی کیا، فوترون کانسپت را یک خودروی اسپرت در پلتفرم SUV توصیف می‌کند و آن را برای محیط‌های شهری مناسب می‌داند.

این شاسی بلند تمام الکتریکی، دارای باتری پرظرفیتی است. همچنین روی سقف آن، شبکه‌ای از سنسورهای LiDAR وجود دارد که سطح 4 خودرانی را به ارمغان می‌آورند. این یعنی در اغلب شرایط، راننده نیازی به نگاه کردن و استفاده از دستان خود برای راندن اتومبیل ندارد.

شاسی بلند الکتریکی کیا فوترون کانسپت

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این لاستیکاش چطور میچرخن؟

  2. خخخ این دیگه چیه چرا طراحی داخل و بیرونش همچینه