پرجمعیت ترین شهرهای جهان

پرجمعیت ترین شهرهای جهان از سال 1951 تا 2035 میلادی (گجت تی وی)

در سال‌های اخیر و همچنین در سال‌های آینده، روز به روز بر جمعیت جهان افزوده می‌شود. از این رو در این مطلب می‌خواهیم پرجمعیت ترین شهرهای جهان از سال 1951 تا 2035 میلادی را به شما معرفی کنیم.

به قول وودی آلن: «دنیا در حال گسترش است. دنیا همه چیز است و اگر روزی گسترش پیدا کند از هم می‌پاشد و آن روز پایان همه چیز خواهد بود.» بله دنیا در حال گسترش است و روز به روز بر جمعیت کشورها و شهرهای مختلف جهان افزوده می‌شود. با گسترش جمعیت شهری و پیشرفت روزافزون جهان، کلان‌شهرهای بزرگی در سراسر دنیا به وجود می‌آید که میلیون‌ها نفر را در خود جای می‌دهند.

مردم هم امروزه و درآینده برای استفاده از فرصت‌های شغلی بهتر، امکانات مناسب‌تر و زیرساخت‌های مناسب به شهرهای بزرگ مهاجرت می‌کنند. به خصوص شهرهای آسیایی که در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی را از نظر جمعیت تجربه کردند و این رشد در آینده نیز ادامه پیدا می‌کند؛ به گونه‌ای که در حال حاضر بیشتر شهرهای پرجمعیت جهان در قاره کهن واقع شده‌اند.

در ادامه با ما همراه باشید تا پرجمعیت ترین شهرهای جهان از سال 1951 میلادی تا 2035 یعنی 16 سال آینده را معرفی کنیم. در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم، مشاهده می‌کنید که در آینده نزدیک، دهلی هند، توکیو ژاپن و شانگهای چین بیشترین جمعیت جهان را در خود جای می‌دهند.

ویدیوی پرجمعیت ترین شهرهای جهان تا 2035

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حاصل بی‌فرهنگی ازدیاد جمعیت چیست؟ جز افزایش بدی و کاهش خوبی …
    فاعل همۀ رذایل، همین حیوان دوپاست؛ اجاق باباش کور شِه!