گوشی ال جی

پتنت جدید ال جی از احتمال عرضه یک گوشی با دوربین پنجگانه خبر می‌دهد

نوکیا 9 پیور ویو اولین گوشی هوشمند با دوربین پنجگانه بود و به تازگی، شیائومی هم دو دستگاه را با پنج دوربین پشتی معرفی کرد. حالا ظاهرا LG نیز چنین قصدی دارد.

بر اساس یک پتنت جدید، کمپانی کره‌ای در تدارک تولید گوشی هوشمندی با دوربین پنجگانه است. ال جی درخواست ثبت این اختراع را در مارس 2018 به سازمان جهانی مالکیت فکری ارائه داد؛ اما در بهار سال جاری به نتیجه رسید و اسناد مربوطه، به تازگی رسانه‌ای شده‌اند.

پتنت دوربین پنجگانه ال جی

شاید گوشی بعدی با دوربین پنجگانه پشتی، محصول ال جی باشد

تصاویر مربوط به این پتنت، دستگاهی را نشان می‌دهند که سه دوربین عمودی و دو دوربین افقی با یک فلاش LED دارد. البته شاید یکی از دایره‌ها، حسگر اثر انگشت به نظر برسد؛ اما امروزه اکثر پرچمداران این سنسور را در زیر صفحه نمایش خود جای می‌دهند.

در جلو نیز نمایشگری را با حاشیه‌های باریک می‌بینیم که دو حفره برای میزبانی از دوربین سلفی دوگانه دارد. سایر تصاویر، از وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون و درگاه USB-C خبر می‌دهند.

واضح است که در سال‌های اخیر، تب استفاده از گوشی‌هایی با دوربین چندگانه بالا گرفته؛ اما عملکرد نه چندان تاثیرگذار نوکیا 9 پیورویو، نشان داد که صرفا تعداد زیاد دوربین ملاک نیست. باید دید گوشی‌های جدید شیائومی CC9 پرو و شیائومی می نوت 10 با دوربین پنجگانه‌ی خود، چه بازخوردی از کاربران می‌گیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. بهتر خبر خوشحال کننده ای به نظرم هر چه تعداد سنسور و لنز روی گوشی بیشتر باشه سود بیشتری رو نصیب برند محبوبم سونی میکنه
    ال جی جون انشا… بعدا 6تایی و 7تایی کنی

    • خوشحال باش که فقط ال جی از برند محبوبت به اجبار سنسور میخره و شاید اقتصاد برند محبوبت از این رکود یک درصد خارج بشه
      گوشیهاش و سنسوراش که توسط برندهای معتبر دیگه استفاده نمیشه و مثل دستمال کاغذی همشون سوتی رو انداختن بیرون عمر خان..خخ