همراه اول

شبکه همراه اول در مناطق زلزله‌زده شمال غرب پایدار است

همراه اول با اطلاعیه‌ای از پایداری شبکه خود در مناطق زلزله‌زده شمال غرب خبر داد و اعلام کرد در پی زلزله 5.9 ریشتری اخیر شبکه اپراتور اول کشور با آسیب مواجه نشده و در حالت طبیعی خود قرار دارد.

با توجه به زلزله 5.9 ریشتری بامداد امروز در مناطق متعددی در شمال غرب کشور، اپراتور اول کشور اعلام کرد به شبکه همراه اول آسیبی وارد نشده و در حالت طبیعی خود قرار دارد. اپراتور اول کشور با همدردی با خانواده‌های داغدار اعلام کرد شبکه این اپراتور با هیچ نوع قطعی مواجه نشده است و در پایداری کامل خود قرار دارد. از این رو همانند گذشته به مشترکان خود خدمات‌رسانی می‌کند.

برنامه همراه اول برای مناطق زلزله‌زده

در این اطلاعیه آمده است در نخستین دقایق وقوع زلزله بامداد امروز، کمیته بحران این اپراتور تلفن همراه تشکیل شده است و تصمیم‌های ضروری برای برقراری ارتباط مناسب در مناطق زلزله‌زده گرفته شد. در این اطلاعیه تاکید شده است اپراتور اول کشور همانند سال‌های گذشته در آمادگی کامل به سر می‌برد تا به واسطه شبکه گسترده خود از طریق رومینگ ملی از مشترکان سایر اپراتورها نیز در این مناطق پشتیبانی کند و برنامه‌ها و تدابیر این اپراتور به زودی برای کمک‌رسانی بیشتر به مردم زلزله‌زده اطلاع‌رسانی خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*