محبوب ترین موتور جستجوی اینترنت

محبوب ترین موتور جستجوی اینترنت از سال 1994 تا 2019 (گجت تی وی)

موتورهای جستجوگر به گشت و گذار کاربران در اینترنت کمک می‌کنند. در ادامه می‌توانید با محبوب ترین موتور جستجوی اینترنت از سال 1994 تا 2019 میلادی آشنا شوید.

امروزه گشت و گذار در اینترنت و وب گردی به جزو جدانشدنی زندگی مردم تبدیل شده و در این میان، موتورهای جستجوگر برای یافتن مطلب، عکس یا ویدیوی مورد نظرتان به شما کمک می‌کنند. محبوبیت موتورهای جستجوگر اینترنت بر اساس قابلیت‌هایی که دارند در بین کاربران متفاوت است. اما کدام موتور جستجو محبوبیت بیشتری در بین کاربران دارد؟

امروزه گوگل با اختلاف زیاد محبوب ترین موتور جستجوی اینترنت است و سهم فوق‌العاده زیادی از بازار جستجوی اینترنتی کاربران در سراسر جهان را در اختیار گرفته است. اما در دهه 90 میلادی این طور نبود و در اواخر قرن بیستم یاهو، AltaVista و Lycos به ترتیب بیشترین محبوبیت را داشتند. گوگل از اوایل قرن بیست و یکم خود را بالا کشید و پس از یاهو و MSN به محبوب‌ترین موتور جستجو تبدیل شد و تقریبا از سال 2002 به صدر این لیست رسید. در حال حاضر نیز به ترتیب گوگل، بایدو (موتور جستجوی چینی)، بینگ و یاهو محبوب ترین موتور جستجوی اینترنت در جهان هستند.

در این ویدیو که امروز در گجت تی وی برای شما آماده کرده‌ایم می‌توانید محبوب ترین موتورهای جستجوگر را از سال 1994 تا 2019 میلادی مشاهده کنید.

ویدیوی محبوب ترین موتور جستجوی اینترنت در جهان