محبوب ترین بازی های استیم

محبوب ترین بازی های استیم از سال 2012 تا 2019 میلادی (گجت تی وی)

استیم (Steam) یک پلتفرم بزرگ برای انجام بازی های کامپیوتری آنلاین چند نفره است. در ادامه، محبوب ترین بازی های استیم از سال 2012 تا 2019 را معرفی می‌کنیم.

استیم (Steam) یک پلتفرم پخش کننده دیجیتال است که در آن می‌توان بازی های کامپیوتری چند نفره یا MultiPlayer را انجام داد. در واقع این سرویس، شبکه بزرگی از بازی های آنلاین است. شرکت بازی‌سازی Valve در سال 2003 نرم افزار استیم را عرضه کرد و حالا این سرویس به بهشت بازی‌دوستان تبدیل شده است که در آن می‌توان به بازی‌های متعدد دسترسی داشت و از هر جای دنیا با هر شخصی در جای دیگری از جهان بازی کرد.

سرویس Steam امروزه مخاطبان میلیونی در سراسر جهان دارد و به همین دلیل هر از گاهی برخی بازی‌ها را به صورت رایگان در اختیار بازی‌بازها قرار می‌دهد که این بازی‌های رایگان همیشه جزو پرطرفدارترین دسته بازی‌ها در فروشگاه استیم هستند. در ادامه قصد داریم محبوب ترین بازی های استیم در سال‌های گذشته را مرور کنیم. همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید بازی Dota 2 به مدت چند سال با اختلاف محبوب‌ترین بازی Steam بود اما از سال 2017 بازی پابجی ظهور کرد و به محبوبیت فوق‌العاده‌ای رسید. در حال حاضر نیز Dota 2، کانتر استریک Global Offensive، پابجی، Rainbow Six Siege، جی تی ای 5، Rust، مربیگری فوتبال 2019 و Team Fortress 2 جزو محبوب ترین بازی های استیم هستند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی محبوب ترین بازی های استیم از سال 2012 تا 2019 میلادی را در گجت تی وی مشاهده کنید:

محبوب ترین بازی های استیم در جهان