سنسور سوني IMX686

نخستین تصاویر ثبت شده توسط سنسور سونی IMX686 را در اینجا ببینید

امروز ویدئویی در مورد سنسور سونی IMX686 منتشر شد و نخستین تصاویر گرفته شده توسط آن به نمایش درآمد. این سنسور که جانشین حسگر بسیار محبوب IMX586 خواهد شد، کیفیت بسیار بالایی دارد و به نظر می‌رسد جایگزین خوبی برای آن باشد.

شاید در سال‌های اخیر سونی در زمینه‌ی تولید گوشی هوشمند پا پس کشیده باشد و شکوه سابق را نداشته باشد اما همچنان این شرکت یکی از بزرگ‌ترین و باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان قطعات به شمار می‌رود. جدیدا سونی تیزری از سنسور IMX686 منتشر کرده که نمونه‌‌ای جایگزین برای IMX586 حساب می‌شود. گفتنی است که IMX586، حسگری است که در اولین گوشی‌های 48 مگاپیکسلی به‌کار رفته و به همین دلیل محبوبیت بسیار زیادی دارد.

سنسور سونی IMX686در این تیزر، هیچ اشاره‌ای به جزئیات حسگر نشده است اما بر اساس شایعات، سنسور مورد بحث 60 تا 64 مگاپیکسلی است. تنها نکته‌ای که سونی به آن اشاره کرده، عرضه این سنسور در سال 2020 است.

در این ویدیو همچنین نمونه تصاویر گرفته شده با حسگر IMX686 دیده می‌شود که کیفیت بسیار بالایی دارند. البته سونی این عکس‌ها را با وضوح کامل منتشر نکرده است. تصاویر ثبت شده، توسط یک برد متصل به کامپیوتر گرفته شده‌اند و این سنسور روی هیچ تلفن هوشمندی نصب نشده است. در پایین می‌توانید تصاویر موجود در تیزر را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. واقعا واستون متاسفم که به مخاطبتون اهمیت نمیدین اقای نویسنده بخصوص شما

  2. ای کاش تصاویر رو با کیفیت اصلی قرار میدادین این اصلا معلوم نیست چیه عکسه

  3. شعار سونی درباره این سنسور
    ثبت لحظات خاطره انگیز و عاطفی فقط با سنسورهای تصویر با کیفیت استثنایی سونی
    #سونی امپراطور صنعت سنسور تصویر در جهان

  4. سلام دوستان عزیز
    دوستان همان طور که در متن ذکر شده شرکت سونی بزرگترین و با کیفیت ترین قطعات جهان تولید میکنه و این گفته کارشناسان سایت جی اس ام ارنا هست در جواب دوستان که گفتن (علی جوادی) سونی اشغال هست و فلان که انشا…عقل سالمی نصیب امثال این بنجل پرست بکنه