گوشی‌‌های سامسونگ

گوشی‌‌های سامسونگ بالاترین آمار عرضه را در سه ماهه سوم امسال داشته است

گوشی‌‌های سامسونگ درحال‌حاضر پروفروش‌ترین محصولات در بازار اسمارت‌فون‌ها هستند. براساس گزارشی از IDC، این شرکت کره‌ای موفق شده بیشترین‌ آمار عرضه را در فصل سوم سال میلادی به نام خود ثبت کند.

گوشی‌‌های هوشمند سامسونگ همچنان پرفروش‌ترین محصولات بازار هستند. شرکت کره‌ای موفق به فروش 78.2 میلیون اسمارت‌فون شده و رشد سالانه 8.3 درصدی را ثبت کرده است. سهم سامسونگ از بازار فروش گوشی‌های هوشمند به 21.8 درصد رسیده که قطعا با معرفی پرچمداران جدید سری گلکسی اس 11، افزایش خواهد یافت.

بعد از خواب عمیق بازار جهانی گوشی‌هلای هوشمند، در حال حاضر این صعنت دوباره با رشد مواجه شده است. براساس گزارش IDC، فروش اسمارت‌فون‌ها با رشد 0.8 درصدی مواجه است. در سه ماهه سوم سال جاری میلادی، فروش گوشی‌های هوشمند در جهان به رقم 353.3 میلیون دستگاه رسیده که در مقایسه با فروش 355.6 میلیون واحدی سه ماهه سال گذشته، با رشد همراه بوده است. این آمار فروش، در مقایسه با سه ماهه دوم امسال نیز رشد 8.1 درصدی داشته است.

گوشی‌‌های سامسونگهواوی با فروش 66.6 میلیونی مقام دوم برترین فروشنده‌های گوشی‌ هوشمند را تصاحب کرده و این شرکت به سهم 18.6 درصدی از بازار رسیده است. این شرکت چینی، همچنین رشد فروش سالانه 28.2 درصدی را تجربه کرده است.

اپل با عرضه‌ی 46.6 میلیون دستگاه در رده‌ی سوم قرار گرفته و 13 درصد از سهم این بازار را در اختیار دارد. شیائومی با افت 3.3 درصدی میزان عرضه نسبت به سال پیش مواجه شده و با فروش 32.7 میلیون گوشی‌هوشمند، در جایگاه چهارم قرار می‌گیرد. اوپو نیز با رشد 4.1 درصدی در امسال، 31.2 میلیون دستگاه عرضه کرده و پنجمین فروشنده برتر لقب گرفته است.