گلکسی S11 سامسونگ

گوشی گلکسی S11 سامسونگ در سه اندازه و پنج مدل عرضه می‌شود

ایوان بلس،‌ افشاگر مطرح دنیای موبایل ادعا می‌کند که گوشی گلکسی S11 سامسونگ در سه اندازه‌ی و با پنج مدل مختلف شامل مدل‌های 5G روانه‌ی بازارهای جهانی خواهد شد.

همواره اطلاعات اولیه‌ای که منتشر می‌شود، حتی اگر از منابع بسیار معتبری هم باشد ممکن است با واقعیت فاصله داشته باشند. ایوان بلس که به یک منبع قابل اعتماد برای اخبار مختلف دنیای موبایل تبدیل شده است، به تازگی اطلاعاتی را از گوشی گلکسی S11 سامسونگ منتشر کرده است و ادعا می‌کند که این دیوایس در سه اندازه‌ی مختلف عرضه خواهد شد.

نسخه‌های مختلف گلکسی S11 سامسونگ

اولین نسخه از یک نمایشگر 6.2 یا شاید هم 6.4 اینچی برخوردار باشد. اگر سامسونگ بخواهد نامگذاری کنونی محصولاتش را ادامه دهد، آن می‌تواند با نام گلکسی اس 11 ای عرضه شود. دومین نسخه، نسخه‌ی اصلی گلکسی اس 11 است که به یک نمایشگر 6.7 اینچی مجهز خواهد بود و سومین نسخه نیز گلکسی اس 11 پلاس است که با یک نمایشگر بزرگ‌تر 6.9 اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد. هر سه مدل از پنل‌هایی با لبه‌های خمیده برخوردارند؛ بنابراین کاربرانی که از دیدن یک نمایشگر مسطح روی گوشی اس 10 ای غافلگیر شده بودند، این مرتبه می‌توانند از این حرکت سامسونگ خوشحال باشند.

شایعه‌ی دیگری نیز وجود دارد که نشان دهنده‌ی نسبت ابعاد 20:9 در یک گوشی سامسونگ است. حداقل یکی از گوشی‌های سری گلکسی اس 11 به چنین نمایشگری مجهز خواهند بود؛ این درست همانند مدل‌های خاص سری گلکسی ای (گلکسی ای 70 و ای 80 ) سامسونگ است. متاسفانه هنوز در مورد طراحی این پنل پرچمدار که آیا برای جای دادن دوربین سلفی از بریدگی استفاده می‌کند، دارای یک حفره است یا حتی از مکانیزم پریسکوپی برخوردار است، هیچ صحبتی به میان نیامده است.

ایوان بلس همچنین اشاره کرده است که دو مدل کوچک‌تر این خانواده در دو مدل LTE و 5G عرضه خواهند شد، در حالی که مدل بزرگ‌تر فقط در یک مدل 5G روانه‌ی بازار می‌شود. طبیعیست که تمام نسخه‌ها از اتصال LTE نیز پشتیبانی کنند. بنابراین، به طور کلی تعداد مدل‌های خانواده گلکسی S11 سامسونگ به عدد 5 می‌رسد.

از دیگر اطلاعات ریز و درشتی که از پرچمدار آینده‌ی سامسونگ به دست ما رسیده، می‌توان به تجهیز آن به دومین نسل سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی با یک دوربین پریسکوپی زوم 5 برابری اشاره کرد. ظاهرا این دوربین به یک قابلیت جدید به نام “Space Zoom” مجهز خواهد بود. همچنین شکی نیست که تراشه‌ی قدرتبخش این گوشی‌ها بسته به بازارهای مختلف اگزینوس 9830 یا اسنپدراگون 865 کوالکام خواهد بود.

مطابق معمول انتظار می‌رود این گوشی‌ها در اواخر ماه فوریه معرفی شوند و اگر تاریخ تکرار شود، تا آن زمان اطلاعات زیادی از این محصولات به بیرون درز پیدا خواهد کرد.