طراحی گوشی آیفون 12

طراحی گوشی آیفون 12 احتمالا به این شکل خواهد بود (گجت تی وی)

طراحی گوشی آیفون 12 به چه شکل خواهد بود؟ به تازگی رندرهای جدیدی منتشر شده که اطلاعاتی از طراحی آیفون 2020 را به ما می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد هدست AR اپل نیز در راه است.

رندرهای جدید نشان می‌دهند که ممکن است گوشی آیفون 12 (iPhone 12) در هنگام عرضه در سال 2020 به چه شکلی باشد. علاوه بر این، عینک‌های واقعیت افزوده اپل در راه هستند؛ بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم به این که چگونه ممکن است با گوشی آیفون کار کنند. اخیرا وبسایت فون آرنا با جمع‌آوری همه شایعات به این رندر سه بعدی از آیفون 12 رسیده که در ادامه آن را بررسی می‌کنیم.

احتمالا شبکه 5G، نمایشگر 120 هرتزی، اضافه شدن دوربین ToF و چهار دوربینه شدن گوشی، کوچک‌تر شدن ناچ یا بریدگی و تغییرات دیگری در طراحی از جمله ویژگی‌های ظاهری آیفون 12 خواهد بود. در مجموع با توجه به شایعه‌ها به نظر می‌رسد طراحی قاب فلزی آیفون 12 یا آیفون 2020 تا حدودی شبیه آیفون 4 خواهد بود و به طور کلی طراحی این گوشی با آیفون‌های دو سه سال اخیر تفاوت دارد. دیگر محصول آتی اپل، هدست جدیدی است که از رزولوشن 8K پشتیبانی کرده و از گوشی آیفون به عنوان مغز خود استفاده می‌کند. هنوز تصویر دقیقی از ظاهر این هدست AR نداریم و باید منتظر اطلاعات بیشتری باشیم.

در ادامه با این ویدیو که در گجت تی وی آماده کرده‌ایم می‌توانید با آخرین اطلاعات به دست آمده از گوشی آیفون 12 و هدست جدید اپل آشنا شوید.

ویدیوی طراحی گوشی آیفون 12

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. بی صبرانه منتظریم

  2. فکنم تا چن سال دیگه پشتش همش بشه لنز