توقف تولید پراید

زمان دقیق توقف تولید پراید و پژو 405 اعلام شد

رئیس سازمان ملی استاندارد گفت بر اساس مصوبه اخیر شورای عالی استاندارد، زمان توقف تولید پراید و پژو 405 مشخص شد و احتمال توقف تولید خودروهای دیگری نیز وجود دارد.

نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد در حاشیه مراسم روز ملی کیفیت عنوان کرد علاوه بر پراید و پژو 405، برای توقف تولید سایر خودروهای قدیمی نیز برنامه‌ای در نظر گرفته‌ایم که در این خصوص طی 6 ماه آینده گزارشی از سوی سازمان ملی استاندارد تنظیم خواهد شد و به شورای عالی استاندارد ارائه می‌شود تا به تصویب برسد. وی افزود این توانایی را نداریم تا به یک‌باره تولید خودروهای قدیمی را متوقف کنیم و این فرایند به صورت پلکانی انجام خواهد شد. نیره پیروزبخت تاکید کرد یکی از اهداف ما این است که تا پایان سال جلسه دیگری در شورای عالی استاندارد برگزار کنیم تا در خصوص توقف تولید برخی از خودروهای قدیمی تصمیم‌گیری شود که البته در این خصوص وزارت صنعت نیز می‌بایست برای جایگزینی خودروهایی که حذف می‌شوند، برنامه‌ریزی‌هایی را انجام دهد.

زمان توقف تولید پراید و پژو 405

رئیس سازمان ملی استاندارد در مورد مصوبه اخیر شورای عالی استاندارد بیان کرد در جلسه‌ای که برگزار کردیم، طرحی به تصویب رسید تا تولید پراید از ابتدای مرداد 99 به صورت کامل متوقف شود و همچنین تولید پژو 405 جی ال ایکس نیز می‌بایست از ابتدای خرداد 99 متوقف گردد. وی افزود خودروسازان داخلی برای تولید برخی از خودروهای قدیمی خود برنامه‌هایی را در نظر گرفته‌اند تا این خودروها به جای خودروهای حذف شده به بازار عرضه شوند. البته اگر شرایط مناسب باشد، تولید خودروهای جدید و جایگزینی آنها با خودروهای حذف شده نیز محتمل است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اینام که تولید نشن دیگ چیکار کنیم