هیوندای سوناتا 2020

قیمت مدل‌های مختلف هیوندای سوناتا 2020 اعلام شد + مشخصات و امکانات

قیمت مدل‌های مختلف هیوندای سوناتا 2020 (Hyundia Sonata 2020) اعلام شد. در ادامه مشخصات، امکانات و قیمت هر یک از مدل‌های این سدان جذاب را بررسی می‌کنیم.

شرکت کره‌ای هیوندای جزئیات قیمتی سوناتا 2020 را اعلام کرد که بررسی‌ها نشان می‌دهد مشتریان به ازای پولی که برای این خودرو می‌پردازند، یک سدان میان‌سایز کره‌ای با کیفیت و با ارزش‌تر از مبلغ پرداختی را دریافت خواهند کرد. مدل پایه هیوندای سوناتا SE 2020 نسبت به نسل قبلی خود حدود 750 دلار گران‌تر شده و با قیمت 23 هزار و 400 دلار به فروش می‌رسد. البته این افزایش قیمت به دلیل برخورداری این خودرو از تجهیزات جدید و پیشرفته است، از این رو چنین افزایش قیمتی کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

بررسی امکانات و قیمت هیوندای سواناتا 2020

هیوندای سوناتا 2020

هیوندای سوناتا 2020 از یک موتور 4 سیلندر 2.5 لیتری بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با 191 اسب بخار تولید کند. قدرت تولید شده از این موتور توسط گیربکس 8 سرعت اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود. از سایر امکانات این خودرو می‌بایست به چراغ‌های LED، ترمز پارک الکترونیکی و صفحه نمایش 8 اینچی اشاره کرد. همچنین این خودرو از سیستم‌های کمک‌راننده متعددی به صورت استاندارد برخوردار است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به کروز کنترل هوشمند، دستیار نوربالای خودکار، هشدار توجه راننده، حفظ خودرو بین خطوط و پیشگیری از برخورد جلو اشاره کرد.

هیوندای سوناتا 2020

پس از مدل پایه، مدل بعدی هیوندای سوناتا 2020 SEL است که شرکت هیوندای به دلیل مجهزتر بودن آن قیمت 25 هزار و 500 دلار را برای آن در نظر گرفته است. از مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل می‌توان به عناصر کرومی داخل کابین، پانل‌های در چرمی، نمای جلو و عقب اسپرت تر و رینگ‌های 17 اینچی اشاره کرد. به طور کلی هیوندای سوناتا از امکانات رفاهی متعددی نیز بهره می‌برد که از مهم‌ترین آنها باید به هشدار ترافیک پشتی و پیشگیری از تصادف عقب، پایش نقاط کور، رادیو ماهواره‌ای، صفحه نمایش 4.2 اینچی بین پشت آمپرها، ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع 2 ناحیه‌ای، صندلی‌های جلوی برقی و گرم شونده و آینه‌های جانبی گرم شونده اشاره کرد.

هیوندای سوناتا 2020

مدل SEL پلاس یک مدل بالاتر از نسخه قبلی سوناتا محسوب می‌شود. این مدل از یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری بهره می‌برد که قادر به تولید قدرتی برابر با 180 اسب بخار است. مدل SEL پلاس از امکاناتی چون صندلی‌های چرمی، پدال‌های آلومینیومی، آینه‌های جانبی با پوشش مشکی براق و رینگ‌های 18 اینچی برخوردار است.

آخرین مدل نسخه پرچمدار سوناتا با نام لیمیتد است که این خودرو با قیمت 33 هزار و 300 دلار به فروش می‌رسد. این خودرو از موتور 1.6 لیتری بهره می‌برد و از تجهیزات آن نیز باید به دستیار پارک هوشمند، پایش نقاط کور با هشدار، هدآپ دیسپلی رنگی و کلید دیجیتال اشاره کرد. سوناتا هیبرید 2020 طی ماه‌های آینده به بازار عرضه خواهد شد.

جدول قیمت هیوندای سوناتا 2020

هیوندای سوناتا 2020

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه