آپدیت جدید گلکسی ای 50

آپدیت جدید گلکسی ای 50 عملکرد تشخیص اثر انگشت را بهبود می‌بخشد

آپدیت جدید گلکسی ای 50 سامسونگ (Samsung Galaxy A50) در کشورهای اروپایی عرضه شده است. این به روزرسانی عملکرد تشخیص اثر انگشت را بهبود می‌بخشد.

گوشی سامسونگ گلکسی ای 50 (Samsung Galaxy A50) در برخی از بازارهای اروپایی، به روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است. این دومین آپدیت برای این دستگاه در اروپا به همراه وصله امنیتی نوامبر 2019 است و اولین نسخه در هفته گذشته منتشر شده بود. آپدیت جدید گلکسی ای 50 با شماره A505FNXXS3ASK9 عرضه می‌شود و تغییراتی در الگوریتم تشخیص اثر انگشت ایجاد می‌کند.

آپدیت جدید گلکسی ای 50

حسگر اثر انگشت اپتیکال زیر نمایشگر گلکسی ای 50 و دیگر گوشی های میان رده سامسونگ عملکرد خوبی ندارد و هم کند است و هم دقیق نیست. سامسونگ سعی کرده این مشکلات را با چندین به روزرسانی نرم افزاری حل کند و جدیدترین آپدیت عرضه شده، تلاش دیگری در این راستا است. اما فقط کسانی که گوشی گلکسی ای 50 را دارند می‌توانند بگویند که این به‌روزرسانی‌ها چقدر در عملکرد حسگر اثر انگشت گوشی تاثیر داشته است.

بعد از آپدیت، اثر انگشت خود را دوباره ثبت کنید

سامسونگ در مورد تغییرات ایجاد شده در این آپدیت اعلام کرده که کاربران باید اثر انگشت ثبت شده خود را پاک کنند و دوباره پس از به‌ر وزرسانی آن را ثبت نمایند. پیش از این نیز خبرهایی در مورد فریب حسگر اثر انگشت اولتراسونیک در صفحه نمایش گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10 شنیده شده بود،‌ اما فعلا خبری از فریب حسگر اثر انگشت اپتیکال سامسونگ منتشر نشده است.

آپدیت جدید گلکسی ای 50 در کجا عرضه شد؟

در هر صورت صاحبان گوشی گلکسی ای 50 باید هر چه سریع‌تر آپدیت جدید را دریافت کنند. برای دریافت این آپدیت باید به بخش به روزرسانی نرم افزار در تنظیمات تلفن همراه خود مراجعه کنید. در حال حاضر این آپدیت در کشورهای آلمان، هلند، فرانسه، یونان، مجارستان، اسلوونی، رومانی، سوئیس، لهستان، ایتالیا و برخی کشورهای اروپایی دیگر عرضه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خدا کنه که بهتر شه

  2. من آپدیت کردم و اثر انگشت جدید ثبت کردم … در یک کلام عالیه @ سریعتر و بهتر از ین نمیشه

  3. منم همین الان گوشی رو آپدیت کردم، همین مشکلی که دوست عزیزمون گفتن برای منم اتفاق افتاد ،دیگه نمیشه مجدد اثر انگشت ثبت کرد تا ۴۱ درصد پیش میره فقط . به نظرم سریعا سامسونگ با یه آپدیت دیگه مشکل رو حل میکنه جای نگرانی و ریسیت فکتوری نیست

  4. من اپدیت کردم بعدش اثر انگشت قبلیامو پاک کردم الان نمیتونم اثر انگشت جدید ثبت کنم هی خطا میده نمیدونم چش شده بازیابی اطلاعات کارخانه هم زدم درست نشد تا 41 درصد ثبت میشه جلوتر نمیره