گلکسی اس 11 سامسونگ

گلکسی اس 11 سامسونگ ظاهری شبیه به خانواده نوت 10 خواهد داشت

یک افشاگر مطرح می‌گوید که گلکسی اس 11 سامسونگ (Samsung Galaxy S11) دارای ظاهری شبیه به خانواده نوت 10 خواهد بود. با این تفاوت که قطر حفره‌ی روی نمایشگر آن کوچک‌تر خواهد شد.

سامسونگ می‌تواند همراه با گوشی‌های خانواده اس 11 خودش، ظاهر بدون نمایشگر حفره‌دار نظیر برخی مدل‌های سری گلکسی ای را ارائه کند. اما اینطور به نظر می‌رسد که همچنان شاهد حضور طراحی حفره روی صفحه خواهیم بود. به نقل از یک افشاگر معتمد با نام کاربری Ice Universe، گوشی های گلکسی اس 11 سامسونگ از یک حفره در مرکز قسمت بالایی نمایشگر خود، درست آنچه در نوت 10 دیده بودیم برخوردار خواهند بود. البته این حفره کمی باریک‌تر و کوچک‌تر از مدل‌های کنونی خواهد بود.

رندر گلکسی اس 11 سامسونگ

گلکسی اس 11 سامسونگ

گلکسی اس 10 نخستین گوشی سامسونگ بود که با نمایشگر Infinity-O، یک حفره‌ی د ایره‌ای در سمت راست قسمت بالایی نمایشگر همراه بود. گلکسی نوت 10 که چند ماه پیش معرفی شد نیز از همین راه حل استفاده می‌کرد، ولی این حفره به بخش میانی صفحه جابجا شده بود. ظاهرا غول کره‌ای تصمیم گرفته است تا از همین ترکیب برای پرچمدارهای بعدی خودش استفاده کند. این افشاگر برای آنکه منظور خودش را بهتر بفهماند، با توجه به اطلاعاتی که به دست آورده یک رندر سه بعدی را نیز منتشر کرده است.

براساس شایعات پیشین، گلکسی اس 11 سامسونگ در پنج مدل با اندازه‌ای بزرگ‌تر از نسل گذشته‌ی خودش عرضه خواهد شد. این مدل‌ها از نمایشگرهای منحنی با اندازه‌ای متفاوت برخوردار خواهند بود؛ هرچند این انحنا به اندازه‌ی آنچه در نمایشگر گوشی هواوی میت 30 پرو می‌بینیم نخواهد بود.

به گفته‌ی این افشاگر، گوشی معرفی نشده‌ی ویوو اس 5 دارای کوچک‌ترین حفره روی نمایشگر است که اندازه‌ی آن بسیار کوچکتر از نوت 10 و اس 10 سامسونگ خواهد بود. حال سوال اینجاست که قطر حفره‌ی روی نمایشگر گلکسی S11 نیز هم اندازه با ویوو است یا آنکه کمی بزرگ‌تر خواهد بود؟ همچنین خبرهای خوبی در مورد دوربین پشتی این گوشی نیز شنیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. کپی بردارن همشون دیگه

  2. حتما ب این دلیل بوده که طراحی اس 10خوب بوده