مرورگر فایرفاکس لایت 2.0

مرورگر فایرفاکس لایت 2.0 با ویژگی‌های جدید برای اندروید عرضه شد

مرورگر فایرفاکس لایت 2.0 (Firefox Lite 2.0) برای سیستم عامل اندروید در آسیا عرضه شد. نسخه دوم مرورگر سبک موزیلا، ویژگی‌های جدیدی دارد که در ادامه با آنها آشنا می‌شوید.

دو سال پیش شاهد عرضه یک مرورگر به نام فایرفاکس راکت (Firefox Rocket) بودیم که یک نسخه سبک از مروگر موبایل موزیلا برای برخی از مناطق آسیا بود و ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشت که در نسخه عادی موجود نبود. این مرورگر سبک بعدا به فایرفاکس لایت تغییر نام داد و حالا نسخه دوم آن نیز از راه رسیده است.

ویژگی‌های مرورگر فایرفاکس لایت 2.0

نسخه سبک فایرفاکس به جای موتور خود موزیلا، مبتنی برای کرومیوم (Chromium) است و چندین پیشرفت جالب مانند حالت توربو، مسدود کردن تبلیغات و ذخیره‌کردن صفحات وب را دارد. فایرفاکس لایت 2.0 (Firefox Lite 2.0) با نام فایرفاکس لایت Advanced Edition نیز شناخته می‌شود. در این مرورگر در جاهایی مثل گوگل، آمازون یا eBay دکمه جدیدی برای جستجوی مستقیم از مرورگر وجود دارد. همچنین محتوای یکپارچه‌تر، مینی گیم‌های بیشتر و منابع بیشتر برای اخبار از دیگر ویژگی‌های این نسخه به شمار می‌روند.

مرورگر فایرفاکس لایت 2.0 به طور رسمی در گوگل پلی استور در کشورهایی مانند اندونزی، فیلیپین، هند، چین و تایلند در دسترس است و در مناطق دیگر نیز می‌توانید فایل APK این برنامه را از سایت‌هایی مانند APKMirror دانلود و نصب کنید. اگر نمی‌خواهید برنامه‌های خود را از جایی غیر از گوگل پلی دانلود کنید، می‌توانید فعلا از فایرفاکس فوکوس (Firefox Focus) استفاده کنید که یک مرورگر مشابه با فایرفاکس لایت است، اما محتوای اضافی مانند مینی گیم‌ها را ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*