نسخه جدید ردمی نوت ۸ پرو

شیائومی نسخه جدید ردمی نوت ۸ پرو را با تراشه اسنپدراگون عرضه می‌کند

تاییدیه‌ای در چین برای یکی از گوشی‌های شیائومی صادر شده است که گمان می‌رود نسخه جدید ردمی نوت ۸ پرو (Redmi Note 8 Pro) باشد. ظاهرا دستگاه جدید به جای تراشه مدیاتک، از اسنپدراگون 730G کوالکام قدرت می‌گیرد.

حدود دو ماه قبل، شیائومی گوشی‌های ردمی نوت 8 و ردمی نوت 8 پرو را عرضه کرد. واضح است مدل Pro مشخصات بهتری داشت که می‌توانیم به نمایشگر بزرگ‌تر، باتری پرظرفیت‌ و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اشاره کنیم. اما شیائومی به جای وفادار ماندن به چیپست‌های کوالکام، در نسخه فعلی ردمی نوت ۸ پرو از هلیو G90T مدیاتک استفاده کرد؛ تراشه‌ای قدرتمند که عملکرد قابل اطمینان و تجربه گیمینگ عالی را با هزینه‌ای کم به ارمغان می‌آورد.

شیائومی ردمی نوت 8 پرو

ولی بسیاری از علاقه‌مندان این گوشی به‌ویژه طرفداران استفاده از کاستوم رام جهانی، منتظر نسخه‌ی قدرت گرفته از اسنپدراگون بودند؛ چرا که چیپست‌های مدیاتک، محدودیت‌هایی در این مورد ایجاد می‌کنند. در واقع برای کاربرانی که سخت افزار ردمی را قبول دارند اما طرفدار رابط کاربری MIUI نیستند؛ نسخه فعلی گوشی جذابیت چندانی نداشت.

پس عجیب نیست اگر کمپانی چینی، نسخه جدید ردمی نوت ۸ پرو را وارد بازار کند. پیش‌تر گوشی‌های خانواده ردمی نوت 4 نیز ابتدا با تراشه هلیو X20 مدیاتک و سپس با اسنپدراگون 625 کوالکام عرضه شده بودند؛ موضوعی که محبوبیت آن‌ها را بیشتر کرد.

نسخه جدید ردمی نوت ۸ پرو مجهز به اسنپدراگون

تاییدیه صادر شده از سوی رگولاتوری 3C چین، از فناوری Quick-Charge 4.0 و توان شارژ 27 وات برای گوشی جدید شیائومی خبر می‌دهد. این در حالی است که نسخه فعلی نوت 8 پرو، سرعت شارژ 18 وات دارد.

گزارش‌های اولیه این دستگاه را پوکوفون اف 2 یا ردمی کی 30 معرفی کردند؛ اما بنابر ادعای منابع نزدیک به شیائومی، این نسخه جدید ردمی نوت 8 پرو با تراشه اسنپدراگون 730G است. ظاهرا سایر مشخصات آن، بدون تغییر باقی خواهد ماند. البته برای دست‌یابی به اطلاعات تایید شده، باید کمی بیشتر منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من تصمیم داشتم این گوشی رو بخرم ولی الان بهتره صبر کنم که نسخه جدیدش وارد بازار بشه درسته؟