سهمیه بنزین آزاد

سهمیه بنزین آزاد برای خودروهای شخصی 250 لیتر در ماه تعیین شد

خودروهای شخصی پس از به پایان رساندن سهمیه در نظر گرفته شده، به صورت ماهانه تا 250 لیتر سهمیه بنزین آزاد خواهند داشت و برای دریافت بنزین بیشتر می‌بایست از کارت جایگاه‌داران استفاده شود.

شهرام رضایی، مدیر برنامه‌‎ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد طبق مصوبه‌ای که به این شرکت ابلاغ کردند تمامی خودروهای بنزین سوز شخصی دارای سهمیه‌ای به میزان 60 لیتر بوده و سهمیه خودروهای شخصی دوگانه سوز نیز 30 لیتر به صورت ماهانه در نظر گرفته شده است. همچنین سهمیه موتورسیکلت 25 لیتر خواهد بود.

سهمیه بنزین آزاد خودروهای شخصی

مدیر برنامه‌‎ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد خودروهای شخصی پس از آنکه سهمیه در نظر گرفته خود را به اتمام رساندند، توسط کارت سوخت خود تا 250 لیتر می‌توانند با نرخ آزاد بنزین دریافت کنند. همچنین اگر به بنزین بیشتری نیاز داشتند، امکان استفاده از کارت جایگاه‌داران برای آنها وجود خواهد داشت. وی افزود محدودیت 20 لیتری که برای کارت سوخت جایگاه‌داران تعیین شده بود نیز از بین رفت و مالکان وسایل نقلیه با کارت جایگاه‌داران می‌توانند 60 لیتر بنزین را به قیمت 3 هزار تومان دریافت کنند.

بنزین سوپر تک نرخی است

شهرام رضایی در ادامه بیان کرد قیمت بنزین سوپر نیز 3500 تومان در نظر گرفته شده است که شامل سهمیه بندی بنزین نخواهد شد. وی افزود بنزین سوپر تک نرخی است و فقط با کارت جایگاه‌داران به مالکان وسایل نقلیه ارائه می‌شود. به گفته شهرام رضایی خودروهای دولتی همانند قبل سهمیه‌ای دریافت نخواهند کرد، اما بودجه‌ای برای واحد‌هایی که از خودروهای دولت استفاده می‌کنند، در نظر گرفته می‌شود.

جزئیات دریافت کارت سوخت

مدیر برنامه‌‎ریزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ادامه اظهار کرد از امروز 24 آبان 98 باجه‌های معطله اداره پست باز خواهند بود و تمامی افرادی که تا به امروز کارت سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، قادر خواهند بود با مراجعه به باجه‌های پستی آنها را دریافت کنند. آن دسته از افرادی که فاقد کارت سوخت هستند نیز به مدت 6 ماه سهمیه آنها در کارت سوختشان ذخیره می‌شود. مراحل صدور کارت سوخت بیش از 3 هفته به طول نمی‌انجامد و تاخیرهایی که ایجاد شده است به دلیل حجم بالای تقاضای مردم بوده و ما سعی می‌کنیم این فرایند با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

نرخ بنزین تاکسی های اینترنتی

شهرام رضایی در ادامه تاکید کرد برای تاکسی های اینترنتی مشروط به اینکه نرخ‌های مصوب را رعایت کنند، مابه‌التفاوت نرخ یک و دو به میزان سهمیه به شکل اعتبار در کارت بانکی رانندگان این تاکسی‌های آنلاین شارژ خواهد شد که این اعتبار فقط قابل برداشت در جایگاه‌های سوخت خواهد بود

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*