نسخه منعطف لنوو ThinkPad X1

نسخه منعطف لنوو ThinkPad X1 معرفی شد؛ اولین لپ تاپ با نمایشگر انعطاف‌پذیر

نسخه منعطف لنوو ThinkPad X1 با لقب اولین لپ تاپ منعطف جهان معرفی شد. لنوو تینک پد ایکس 1 از یک نمایشگر 13.3 اینچی منعطف بهره می‌برد که می‌توانید آن را از وسط تا کنید.

شرکت لنوو در کنفرانس نوآوری‌های فناوری خود از دو فناوری جدیدش پرده برداری کرد. یانگ یوانکینگ، مدیرعامل این شرکت ساعاتی پیش، در حالی که نسخه منعطف لنوو ThinkPad X1 را در دست داشت، رسما از آن به عنوان اولین لپ تاپ منعطف جهان پرده برداری کرد. برخی تصاویر منتشر شده از این دیوایس، لپ تاپی 13.3 اینچی منعطف را به نمایش می‌گذارد. این همان لپ تاپ مفهومی است که اوایل سال جاری میلادی توسط شرکت لنوو در معرض دید همگان قرار گرفته بود.

نسخه منعطف لنوو ThinkPad X1

همانطور که گفته شد، این لپ تاپ از یک نمایشگر 13.3 اینچی OLED با وضوح 2K بهره می‌برد. حمل و نگهداری از این دیوایس به خاطر ابعاد جمع و جوری که دارد بسیار آسان است. همچنین با اتصال تینک پد ایکس 1 به یک استند می‌توانید آسوده‌تر نیز از آن استفاده کنید. این دیوایس به یک داک وصل می‌شود تا کاربران با یک کیبورد و ماوس بتوانند آن را کنترل کنند.

نسخه منعطف لنوو ThinkPad X1

هنوز قیمت و زمان عرضه‌ی این محصول نوآورانه به صورت رسمی اعلام نشده است؛ با این حال گزارش‌هایی در گذشته منتشر شد که به آغاز عرضه‌ی آن از سه ماهه‌ی دوم سال 2020 میلادی اشاره داشتند. شما در مورد این لپ تاپ چه فکری می‌کنید؟ آیا می‌تواند عرضه‌ی موفقیت آمیزی را تجربه کند و با استقبال خوب مشتریان مواجه خواهد شد؟