تصاویر لنوو تینک پد X1

تصاویر لنوو تینک پد X1 ؛ نخستین لپ تاپ منعطف جهان را در اینجا ببینید

جدیدترین تصاویر لنوو تینک پد X1 می‌تواند طراحی نخستین لپ تاپ منعطف جهان را به رخ بکشد. Lenovo ThinkPad X1 سال آینده عرضه خواهد شد.

در طول رویداد Lenovo Tech World 2019 که چند روز پیش در چین برگزار شد، برند لنوو از دو دیوایس منعطف نوآورانه‌ی خود پرده برداری کرد که امیدوار است فضای فناوری را متحول کنند. این دو، موتو ریزر و لپ تاپ لنوو تینک پد X1 به عنوان یک گوشی و یک لپ تاپ انعطاف‌پذیر هستند.

لنوو برای نخستین بار لپ تاپ منعطف خودش را ماه مه گذشته، زمانی که هنوز در اواسط مراحل توسعه قرار داشت رونمایی کرد. این شرکت چند روز پیش مجددا لپ تاپ انعطاف پذیر ایکس 1 را با خود به رویداد سالانه‌اش آورد تا علاوه بر ملاقات از نزدیک، بتوانیم با طراحی آن نیز بیشتر آشنا شویم.

تصاویر لنوو تینک پد X1

این لپ تاپ از یک نمایشگر منعطف با اندازه‌ی 13.3 اینچ برخوردار است که گفته می‌شود همانند گوشی موتورولا ریزر توسط شرکت چینی BOE توسعه پیدا کرده است. این لپ تاپ مطمئنا وقتی تجاری شود، می‌تواند زنگ خطر مرگ تبلت‌ها را به صدا درآورد. کسانی که برای قابلیت حمل آسوده‌تر تبلت‌ها را به جای لپ تاپ‌ها برمی‌گزینند، حالا می‌توانند با در اختیار داشتن تینک پد ایکس 1 هر دوی آن‌ها را در یک دیوایس داشته باشند. این لپ تاپ می‌تواند در سه حالت تبلتی، کتابی یا چرخشی مورد استفاده قرار گیرد. علاوه بر این لنوو یک استند یا داک استیشن را نیز برای کاربرانی که نیازمند اتصال یک ماوس و کیبورد فیزیکی هستند در نظر گرفته است.

تصاویر لنوو تینک پد X1

ما همچنان باید منتظر بمانیم تا اطلاعات بیشتری از این دیوایس جذاب در اختیار ما قرار گیرد. در حال حاضر به جز آنکه وزن لنوو تینک پد X1 در حدود 900 گرم است و نمایشگر آن وضوح 2K را ارائه می‌کند، مورد دیگری در دست نیست. حاشیه‌های ضخیم دور نمایشگر این لپ تاپ توجه ما را به خود جلب کرده‌اند. امیدواریم لنوو در محصول نهایی فکری به حال این بخش از طراحی خود کرده و دیوایسی با حاشیه‌های کمتر را در اختیار کاربران قرار دهد. بعید به نظر می‌رسد این دیوایس تا سال آینده وارد بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام یک سوال داشتم
    ایا من میتوانم مطالبی درسایت بگذارم؟؟؟