تصاویر هندزآن گوشی ویوو اس 5

تصاویر هندزآن گوشی ویوو اس 5 ؛ خودنمایی نمایشگر همه جانبه AMOLED

تصاویر هندزآن گوشی ویوو اس 5 (Vivo S5) منتشر شد. این گوشی از یک نمایشگر همه جانمه AMOLED، طراحی زیبا و ماژول دوربین لوزی‌شکل برخوردار است.

ویوو هفته‌ی گذشته بود که از یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های خود به نام ویوو S5 پرده برداری کرد. اس 5، نخستین گوشی مجهز به نمایشگر OLED با حفره روی صفحه از سوی این برند چینی معرفی شده است. در حال حاضر مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارد که از یک نمایشگر LCD دارای حفره برخوردارند؛ ولی تا پیش از این فقط سامسونگ بود که از نمایشگر AMOLED دارای حفره در محصولاتش استفاده می‌کرد. ظاهرا سازنده‌ی نمایشگر گوشی شرکت ویوو نیز سامسونگ نیست.

تصاویر هندزآن گوشی ویوو اس 5

گوشی ویوو S5 علاوه بر نمایشگر جالب توجهی که دارد، از هر نظر زیباست. روی قاب پشتی آن یک ماژول دوربین لوزی‌شکل را می‌توان یافت که چهار سنسور را با یک فلاش LED را در خود جای داده است. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است که یک سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق آن را همراهی می‌کنند. در جلو، درون حفره‌ی روی نمایشگر همه جانبه‌ی این گوشی (که قطر این حفره 2.98 میلی‌متر است) یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی به کار رفته است. ویوو می‌گوید در این دوربین الگوریتم‌هایی به کار رفته که می‌تواند تصاویر سلفی شفافی را ثبت کند.

تصاویر هندزآن گوشی ویوو اس 5

در تصاویر هندزآن گوشی ویوو اس 5 به وضوح شاهد تغییر جایگاه اسلات سیم کارت هستیم. شاید این تصمیم به خاطر جایگیری ماژول لوزی‌شکل دوربین در پشت قاب اتخاذ شده باشد. این اسلات سیم کارت که به زیر قاب و در کنار درگاه USB نوع C رفته، از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و نمی‌تواند از کارت حافظه میکرو اس دی پشتیبانی کند. البته نگران نباشید، شما می‌توانید این دیوایس زیبا را در دو پیکربندی با 8 گیگ رم + 128 گیگ حافظه داخلی یا همین میزان رم + 256 گیگ حافظه داخلی خریداری کنید. با این پیکربندی، کمتر کسی با مشکل حافظه مواجه خواهد شد. جک 3.5 میلی‌متری هدفون روی بالای قاب قرار دارد و دکمه‌های پاور و تنظیم ولوم صدا را نیز می‌توان در سمت راست قاب یافت.

تصاویر هندزآن گوشی ویوو اس 5

روی قاب جلویی گوشی ویوو، یک نمایشگر 6.44 اینچی از نوع OLED با وضوح فول اچ دی پلاس حضور دارد. این صفحه 91.38 درصد قاب جلویی را به خود اختصاص داده و حداکثر روشنایی 1200 نیت را ارائه می‌کند. آن همچنین موفق به کسب تاییدیه TUV Rhineland شده که به معنای امن بودن آن برای چشم‌های کاربر است. یک قابلیت DC Dimming داخلی نیز در این گوشی گنجانده شده است که می‌تواند به حفظ سلامت چشمان کاربران کمک شایانی داشته باشد. ویوو همچنین می‌گوید محدوده پوشش اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر این دیوایس با افزایش 30 درصدی برابر بوده است.

در انتها باید به حضور تراشه‌ی اسنپدراگون 712 و یک باتری 4100 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات در زیر قاب جدیدترین گوشی ویوو اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*