میت 30 پرو

سه فیلم کوتاه ضبط شده با هواوی میت 30 پرو در 29 آبان به نمایش درمی‌آید

شرکت هواوی به تازگی سه فیلم کوتاه را با گوشی میت 30 پرو (Huawei Mate 30 Pro) ضبط کرده که این فیلم‌ها در 29 آبان 98 (20 نوامبر 2019) در چین به نمایش در می‌آیند.

به نظر می‌رسد سری گوشی های هواوی میت 30، جدیدترین پرچمداران این کمپانی چینی، یکی از موفق‌ترین دستگاه‌هایی هستند که طی سال‌های گذشته توسط آنها ساخته و عرضه شده است؛ یا حداقل با نگاهی به تبلیغاتی که هواوی برای پرچمداران جدید خود کرده به این نتیجه می‌رسیم.

جدیدترین شیرین کاری تبلیغاتی هواوی بسیار جاه‌طلبانه است. هواوی قصد دارد سه فیلم کوتاه را به نمایش دربیاورد که به طور کامل توسط سری میت 30 ضبط شده است. این فیلم‌ها در بیست و هشتمین جشنواره فیلم «خروس طلایی و صد گل» در شهر شیامن فوجیان چین به نمایش گذاشته می‌شوند.

میت 30 پرو

این سه فیلم کوتاه بخشی از برنامه هواوی با نام Mate 30 Reconstructed Imagination است و در تاریخ 20 نوامبر 2019 (29 آبان 98) نمایش داده می‌شوند. فیلم‌های کوتاه با نام نگاه شما (Your Look)، شنا تا بهار (Swim to Spring) و Badain Jaran در پرده شماره 7 استودیوی وینتیان در شیامن چین به معرض نمایش گذاشته می‌شوند و علاقه‌مندان چینی می‌توانند فیلم‌ها را در ساعات 1 و 3 بعد از ظهر تماشا کنند.

احتمالا جالب‌ترین این فیلم‌ها Badain Jaran است؛‌ چرا که زیر نظر یکی از کارگردانان مطرح برنده جایزه خرس طلایی جشنواره فیلم برلین ضبط شده است. فیلم شنا تا بهار هم توسط رن یونگ کیانگ جوان فیلمبرداری شده و داستان آن در مورد تلاش یک جوان برای یافتن راه بازگشت به خانه است. مدت زمان این فیلم نیز 20 دقیقه اعلام شده است.

مشخصات دوربین هواوی میت 30 پرو

میت 30 پرو

همانطور که اشاره کردیم، این فیلم‌ها روی یکی از گوشی های سری میت 30 هواوی ضبط شده که به احتمال زیاد مدل میت 30 پرو است. این گوشی هوشمند قدرتمند به یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز 40 مگاپیکسلی سوپر سنسینگ با دیافراگم f/1.6 و لرزش‌گیر اپتیکال، یک لنز 8 مگاپیکسلی تله فوتو با زوم 3 برابری اپتیکال و لرزش‌گیر اپتیکال و یک سنسور سه بعدی تشخیص عمق میدان مجهز شده است. فوکوس خودکار، AIS یا لرزش‌گیر تصویر Huawei AI، قابلیت فیلمبرداری +4K HDR و ویدیوهای فوق آهسته با نرخ 7680 فریم بر ثانیه از دیگر ویژگی‌های دوربین هواوی میت 30 پرو هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مطمئنم همه را شگفت زده می کند