دانلود ویدیو تیک تاک

آموزش دانلود ویدیو تیک تاک بدون واتر مارک و به صورت رایگان

در پی برداشته شدن محدودیت تیک تاک برای کاربران ایرانی در این مطلب نحوه دانلود ویدیو تیک تاک را به صورت رایگان به شما آموزش می‌دهیم.

چینی‌ها محدودیت اپلیکیشن تیک تاک (TikTok) را برای کاربران ایرانی برداشتند، تا پیش از این کاربران ایرانی برای استفاده از محتویات تیک تاک مجبور به استفاده از نسخه مود شده یا نسخه چینی آن با نام DouYin بودند. اگرچه سرورهای این اپلیکیشن کماکان از داخل کشور فیلتر هستند اما این رفع محدودیت، تیک تاک را در کنار شبکه‌هایی مانند اینستاگرام قرار می‌دهد، در نتیجه امکان رشد محتوی‌های فارسی توسط این شبکه وجود دارد.

دانلود ویدیو تیک تاک

در این مطلب قصد داریم روش‌های دانلود ویدیو از این رسانه را به شما آموزش دهیم.

آموزش بهترین روش‌ های دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واتر مارک

دانلود ویدیو از برنامه تیک تاک مسئله‌ای است که شاید تا کنون با آن برخورد کرده باشید. در این مطلب نحوه‌ی دانلود ویدیوهای تیک تاک روی گوشی و کامپیوتر را معرفی خواهیم کرد.

همانطور که گفته شده شما با استفاده از روش‌های ارائه شده می‌توانید ویدیوهای تیک تاک را بدون واتر مارک و به صورت رایگان دانلود کنید.

بیشتر بخوانید:

آموزش 7 روش دانلود از اینستاگرام

1. استفاده از سایت‌های دانلود ویدیوی TikTok

یکی از بهترین روش‌های دانلود ویدیو تیک تاک بدون واتر مارک استفاده از سایت‌های واسطه است. در این روش شما لینک ویدیو مد نظر را با این سایت‌ها به اشتراک می‌گذارید و این سایت‌ها لینک دانلود آن ویدیو با ادیت حذف واتر مارک را در اختیار شما می‌گذارند.

این روش یکی از بهترین روش‌های دانلود از تیک تاک محسوب می‌شود که با استفاده از گوشی‌های اندرویدی و ios، تبلت‌ها، لپ تاپ و کامپیوترها قابل استفاده است.

برای دانلود ویدیو از تیک تاک بدون واتر مارک مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا اپلیکیشن یا سایت رسمی تیک تاک را باز کنید و برای ویدیو مد نظرتان گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کنید و لینک ویدیو را کپی کنید.
  2. سپس وارد یکی از سایت‌هایی که در ادامه به شما معرفی می‌کنیم شوید و لینک مربوطه را در باکس مشخص شده کپی کنید و گزینه دانلود را بزنید.
  3. بعد از آپلود شدن لینک‌های دانلود می‌توانید ویدیو مورد نظر را بدون واتر مارک دانلود کنید، همچنین امکان دانلود موسیقی متن ویدیو مورد نظر به صورت جداگانه نیز وجود دارد.

دانلود ویدیو تیک تاک

سایت‌های دانلود ویدیو بدون واتر مارک از تیک تاک

برای دانلود ویدیو‌های تیک تایک می‌توانید به سایت‌های معرفی شده در ادامه مطلب مراجعه کنید، این سایت‌ها با تمامی سیستم عامل و پلتفرم‌ها سازگاری هستند.

2. استفاده از برنامه‌های دانلود ویدیو تیک تاک به صورت رایگان

برنامه‌های دانلود ویدیو از تیک تاک جز برنامه‌های ثانویه برای استفاده از تیک تاک محسوب می‌شوند. برای دانلود ویدیو تیک تاک با استفاده از این برنامه‌ها مراحل زیر را انجام دهید:

  1. ابتدا برنامه مورد نظر را دانلود کنید.
  2. وارد اپلیکیشن یا سایت رسمی تیک تاک شوید و برای ویدیو مد نظرتان گزینه اشتراک گذاری را انتخاب کنید و لینک ویدیو را کپی کنید.
  3. سپس برنامه دانلودر را اجرا کنید و لینک ویدیو مورد نظر را در باکس مشخص شده کپی کنید.
  4. بر روی گزینه دانلود ضربه بزنید و ویدیو مورد نظر خود را دانلود کنید.

دانلود ویدیو تیک تاک

برنامه‌های دانلود ویدیو تیک تاک بدون واتر مارک

با استفاده از برنامه‌های دانلودر زیر می‌توانید ویدیو مدنظر خود را دانلود کنید، این برنامه‌ها را می‌توانید از اپ استورها تهیه کنید.

  • TikTak Video Downloader SSSTik
  • Video Downloader for TikTok
  • SnapTik: TT Video Downloader
  • Video Downloader for TikTok
  • Downloader for TikTok

3. دانلود مستقیم ویدیو از تیک تاک با استفاده از گوشی موبایل

اپلیکیشن تیک تاک در سیستم عامل‌های اندروید و iOS با دکمه‌ی دانلود درون برنامه‌ای همراه است و می‌توانید بلافاصله ویدیو در حال پخش را به حافظه دستگاه خود انتقال دهید.

برای دانلود ویدیو در تیک تاک، باید وارد برنامه شوید در حساب خود لاگین کنید. اگر قبلا در این اپ ثبت نام نکرده‌اید، لازم است حساب کاربری تازه‌ای برای خود ایجاد کنید چرا که امکان دانلود ویدیوها تنها برای کاربرانی فراهم است که در این برنامه ثبت نام کرده‌اند. در مرحله بعد، ویدیویی که می‌خواهید آن را ذخیره کنید را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید. تعدادی ویژگی‌ در گوشه پایین سمت راست برای شما به نمایش در می‌آید. ویژگی‌ مورد نظر، دکمه‌ی اشتراک گذاری است. آن را انتخاب کرده و سپس روی ذخیره فیلم ضربه بزنید.

برنامه بلافاصله ویدیو مورد نظر را در گالری دستگاه ذخیره می‌کند و می‌توانید آن را در شبکه‌های اجتماعی مورد نظر خود، به اشتراک بگذارید.

گفتنی است که وقتی ویدیو را از تیک تاک به اشتراک می‌گذارید، برنامه به صورت خودکار آن را به صورت یک ویدیو ارسال می‌کند. از این رو، لازم نیست زمانی که می‌خواهید آن را در یک پیام‌رسان ارسال کنید، گزینه‌ی Save as Video را استفاده کنید.

دانلود ویدیو تیک تاک

متاسفانه در کامپیوترهای شخصی امکان دانلود مستقیم ویدیو از تیک تاک وجود ندارد و حتما باید از سایت‌های دانلودر یا Instant کروم استفاده کنید.

4. ذخیره ویدیوهای تیک تاک با کمک برنامه‌های ضبط صفحه

 

در این روش شما هیچ فایلی را دانلود نمی‌کنید؛ در حقیقت شما با استفاده از برنامه screen recorder خود گوشی یا کامپیوتر یا استفاده از برنامه‌های مکمل، محتوی به نمایش در آمده در صفحه گوشی خود را ذخیر می‌کنید.

دانلود ویدیو تیک تاک

با استفاده از اپلیکیشن‌های زیر می‌توانید با گزینه‌های شخصی سازی بیشتری ویدیوهای تیک تاک را ذخیر کنید.

  • Screen Recorder – XRecorder
  • Mobizen Screen Recorder
  • Screen Recorder Video Recorder
  • Screen Recorder:Vidma Recorder

5. نحوه دانلود ویدئوهای تیک تاک به صورت GIF

فیلم‌های تیک تاک می‌توانند به صورت یک گیف هم در دستگاه‌ شما ذخیره شود. گزینه‌ی Share as GIF در سمت راست همان ردیفی که Save Video قرار گرفته، موجود است. هنگامی که روی آن تپ کنید، تیک تاک کلیپ شما را به گیف تبدیل خواهد کرد و برای ذخیره‌ی آن روی گزینه‌ی Generate ضربه بزنید.

توجه داشته باشید که در تیک تاک نیز امکان خصوصی کردن فیلم‌های منتشر شده وجود دارند. در این حالت گزینه‌ی Save Video حذف خواهد شد. بهترین راه حل در این مواقع استفاده از قابلیت فیلم‌برداری از نمایشگر است که می‌توانید با ادیت، بخش‌های اضافی آن را حذف و ویدیو اصلی را در اختیار داشته باشید.

شما می‌توایند با رفتن به Settings > Privacy and Safety گزینه‌ی Allow Download را خاموش کنید تا امکان دانلود ویدیوهای شما برای دیگر کاربران مسدود شود.

6. دانلود ویدیو تیک تاک در کامپیوتر با استفاده از افزونه روی گوگل کروم

آخرین روش، استفاده از افزونه‌ای روی گوگل کروم به عنوان Instant است که شما را از فرآیند کپی کردن لینک نجات می‌دهد. با Instant می‌تواند ویدیوهای اینستاگرام و تیک تاک را بوک مارک و دانلود کنید.

وقتی Instant را نصب کرید، یک نماد فلش جدید در بالای گوشه‌ی سمت راست گوگل گروم ظاهر خواهد شد. شما باید وارد صفحه ویدیو مورد نظرتان در تیک تاک شوید و روی دکمه‌ی Instant کلیک کنید تا کلیپ بوک مارک شود. با راست کلیک کردن روی آیکون این افزونه، لیستی جدید از ویدیو‌های ذخیره شده تیک تاک و اینستاگرام برای شما باز می‌شود که می‌توانید آن ها را بر روی دستگاه خود ذخیره کنید.

دانلود ویدیو تیک تاک

اگر نمی‌خواهید این روند دو مرحله‌ای باشد، روی آیکون افزونه کلیک راست کنید، به settings بروید، روی دکمه Preferences کلیک کنید و گزینه‌ی “Automatically download saved videos to your compute” را فعال کنید. اکنون این افزونه به محض نشانه گذاری ویدیوهای تیک تاک، آن را در کامپیوتر شما ذخیره خواهد کرد.

Instant در حال حاضر برای مرورگرهای دیگر موجود نیست. با این حال، کاربران موزیلا فایرفاکس می‌توانند از افزونه‌ی مشابهی به نام TikTok Downloader استفاده کنند.